Monday, January 6, 2014

Cara Cuci Kipas Dengan Mudah

memandangkan kerja opis hari ni pun byk jugak lagi ...
aku nk cerita pasal jalan² yang lepas macam tak dan je nk taip
dah berminggu dah pun ... alahai .....

nk cerita pasal result darah Alisha lepas followup checkup pun tak terbuat lagi 
inshaa Allah akan aku segerakan ..almaklum la baru naik kerja ...
syoknye bercuti tak yah mai kerja...


______________________________________________________________

hari ni tunjuk cara enPanjang cuci kipas tanpa Guna Kerusi @ Tangga

Peralatan yg diperlukan hanyalah Vacuum atau penyedut hampagas 

kelebihan keadah ni adalah habuk tidak berterbangan dan tengkuk tak lenguh perlu melangut ke atas 
risiko untuk kemalangan dan jatuh pun adalah lebih rendah 








9 comments:

Chekgu Azrine said...

kalau rumah akk memang tak jalan la sis..
memang nak kena panjat lap ngan kain jugak..huhu

Nad MamaZN said...

Sama la ngam cikgu azrine..
En panjang dh mmg tggi
Small matter je kot bg dia
Hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

ni cara yui gak as anak dara pemalas.. hahah..

p/s: ok psl emas settle ga yui wat entry. n detail pmng plg lmbt tghari sok yui emel naaaa..

syawalsimpsons said...

laki mung panjang mmg la tak yah guna kerusi..kalo laki aku ni..mmg kena la guna kerusi..kakakkaka..tp nampak senang tu...boleh la aku try lepas ni

cheqna said...

laki i yang tinggi melangut gak boleh praktik cara ni
hahaha

Ibu Lala said...

Upah bibik ja suh cuci. X larat nak panjat panjat beb.

mama lieyna said...

Setahun sekali ja cuci kipas nih..tinggi.. tp nk kena guna kain lap gak, bminyak sket..maklum ruang tamu dekat2 dgn dapur ja..

MizzTina said...

senang punye kekdah ni kak..hehehe

Lynn Damya said...

Okay mmg best, apesal aku xpernah terfikir nk bersihkan kipas guna vakum?? hmmm..owh ye, sbb umah aku dh lama xde vakum, vakum lama dah bertahun2 rosak..haha