Wednesday, January 8, 2014

CPUV Sepanjang Tahun 2013

sebelum mood tahun baharu 2014 hilang 
saje je nk papar ....hmmm seswai ke ek perkataan tu
aku tak penah pun buat entry utk Nuffnang & CPUV sepanjang tahun lepas
sebagai permulaan 2014 dan pembuka semangat nk menulis tah pepe utk 2014
jom tgk ckit CPUV 2013 yg lalu


TQ Nuffnang dan advertisers yg sudi pilih blog ni 

51 CPUV sepanjang tahun 2013 






Total sepanjang berblog adalah 100 CPUV

Alhamdulillah ....TQ jugak pd korg yg rajin sumbang UV kat blog ni 



11 comments:

Chekgu Azrine said...

tahniah!!!

Masya said...

alhamdulillah .. moga tahun ni dapat rezeki lg murah...

syawalsimpsons said...

aku la salah sowang tu menyumbang UV kan..kikikiki..,aku rajin datang tau...kakakkakakkaka

Nad MamaZN said...

Mahsyukkk ni
Alhamdulillah rezki :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

fuhyoo byk tu..berkali la cashouttt tu.. jeles2.. hihi

t jumpa daku klik2 isi tabung ok =)

fazitaismail said...

banyaknya..
sy pun xdek pun bnyak mcm nie..
nak wak caner malas k update blog kann..hehe neway tahniah..

MizzTina said...

byk giler..moga tahun ni lg byk...

JaSSNaNi said...

banyak nye CPUV sampai 100.. tahniahhhh...

Ayu Zan said...

banyakkk... tahniah ya..

Kesuma Angsana said...

wah mmg masyuk tu !

Lynn Damya said...

Wahhh gila banyak kak ! blog aku tak pernah ade pun menatang ni, haha tp mmg blog aku kurang informasi or keyword..so mmg susah lah nk dpt, aku pun merepek je lebih dlm entry, ngahaha..harapkan CPC je lah, haha..
tahniah kak ! :D