Monday, January 13, 2014

Kanak² pun Ganggu Hormon ke


alisha ni pantang nampak ajak keluar 
die paling laju ...paling laju tgu depan pintu sambil dah usung tudung mama
mungkin die dah terbiasa tgk mama pakai tudung kot 

klu solat pun sama ..sebuk jugak die ...
usung sejadah pastu pakai tudung 
nk solat sama ... mmg betui didikan bermula jika ibu bapa pun amalkan di rumah 

tudung² ariani aku kebanyakan aku bg alisha main 
tudung yg aku slalu pakai ...jgn harap la ... awal² dah sound no no no

gambar kat atas tu dah lama dah .. bulan ogos 2013 ari tu 
tp ni la perkara yg diulang² alisha 

cuma skrg lebih peka 
pantang abah pgg kunci keta atau pun pouch beg ..
klu hari cuti abah kena kerja ..kena keluar slow²...
klu tak mmg kena bw die pusing² taman pi kedai dulu br lepas pi keja 
klu tak stok merajuk ... cembeng je ...
kuat merajuk ...kadang tu mak pak abg xde wat salah pun tetiba cembeng je die'
aku kadang tu cuma gelak sambil wat bodo je ... mls nk manjakan sgt 
hormon kot ..gegirl kan ... hahahha


motip cite pasal anak dara ....mak die tatau nk tulis pe ...







14 comments:

msredcheesecake said...

comel alisha pakai tudung... melekat je ngan mak bapak nak ikiut je...hheee

cheqna said...

sama r..anak buah cam tu gak..pantang tgk mama dia..che ngah dia..wan dia pakai tudung..amik kunci kete..kompem ngekor je..kalau tak bawak dia..kompem satu rumah dengo dia nangis..stok berguling2 ni

Nad MamaZN said...

Comel alisha! :)
Bab paling awal tggu kt pintu sblm kluar umah tu mmg sama perangai ngan nayli :)

dhiera said...

alhamdulillah.. dari kecik dah nak ikut pakai tudung dan solat. inshaAllah jadi anak yang soleh bila besar nanti.

syawalsimpsons said...

takpe ..sesekali citer pasai anak..malu la tu ngan aku si alisha tu, pandang aunty soya pon tak mo..menunduk je aritu..kiikikiiik

Kesuma Angsana said...

hehehe sweet & comey , sejuk mata tgk & maaflah lama x menjgk, leps baik sakit mood berblog turut jatuh merundum lah ! !

Chekgu Azrine said...

Semoga alisha mmbesar dgn sihat ye

azizah :) said...

sejuk mata memandang alisha ni kan.. comel pakai tudung!

Nini D.. said...

dah besar anak dara ko,eima!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel tgk dia bertudung..cuteeee gituuu.

ch@ said...

sejuk perut mama mengandung.
auni masih hendak bersepit rambut sana sini, baru nak jadi ladies. sikit hari lg aku psiko pakai tudung plak.

Sweetmama said...

alhamdullillah, comel alisha bertudung

eima said...

alisha aku x paksa ngan galakan pun..die je yg tgk mama die buat die tiru je...

Lynn Damya said...

Hahahaha, comelnya..bagus lah klw mcm tu, terbiasa dgn apa yg kita buat, bagus2 :D haha, hormon lah kot tu... majuk2 sikit, hehe