Friday, January 3, 2014

kena juga kuar duit wlupun disponsor



memula dpt diari sponsor ni kemain dah ssh hati nengok dlman diari ni...
kecik2...camne nk tulis timetable pakcik aku tu....

nk tak nk kena keluar duit sendri nk bg cantek mudahkan kerja sendri..
bazir je tau duit ..sape la yg design...



sebagai sapot green earth meh beli yg recycle...

posted from Bloggeroid

10 comments:

syawalsimpsons said...

mmmm aku banyak diari simpan gitoo jee

Chekgu Azrine said...

Dpt jgk tp versi cam buku unit uniform..haha..mklmla cikgu sek je pong

eima said...

mencik betui diari wat cam kalender ...pokcik ai tu brape program 1 hari...

YanaUjang said...

hoo naseb la HR opis ni ty dulu nk diari mcm mana..haha so xde la kes membazir mcm thn² lps :)

ch@ said...

wah, aku punya program pun blm tentu muat diari mcm kalender tu. Bestnya dpt diari. takde org nak bg akukah? hahaaa.

mama lieyna said...

Akak tunggu free je, mls nk beli..mujur ada rezki jugak:-)

Nad MamaZN said...

kalu ada yang tak guna meh bak mai 1
hehehe

eima said...

planner mau ke...klu mau ai bg...

Ayu Zan said...

alahai comel btul.

Lynn Damya said...

Haha, klw diary2 or notebook2 mcm ni, aku suka beli yg xde garis, so kebebasan sikit utk menulis..dan melukis ! yeayy~ aku jugak suka yg recycle, rase style klw guna yg itu, haha