Thursday, March 20, 2014

CPUV 2014 : sedang berlari²

niat dihati nk cerita pasal trip ke sabah ari tu 
tapi pg ni tak sempat 
sbb ade gossip hebat td
hihihihih

so aku tumpukan pada kes tu dulu pg td
ni dah kelam kabut nk bergegas pi amik fahim balik skool 
tp rasa syg tak de update pepe 

Alhamdulillah 
Nuffnang masih percaya pd blog kecik aku ni 
dan Allah sentiasa bukak pintu rezeki aku 
syukur sgt 

sekadar berkongsi 
sbb aku tak de ideas 
tahun lps aku hanya buat summary utk setahun 








9 comments:

Chekgu Azrine said...

Tahniah!!satu je tgh ongoing

MizzTina said...

waaaa...byk.. tahniah kak..

Nad MamaZN said...

berderet..!
mekdi ada, kfc ada, kedai buku ada, kedai letrik ada..
mesti mahsyuk ni hehe
alhamdulillah
bak mai skett :P

Ayu azmir said...

WAH TAHNIAH... berlari tu

IntaNBerliaN said...

Alhamdulillah.. murah rezeki ni.. :-)

*btw, hadiah awak pos petang ni yer..pos laju.. sorry lambat sbb saya pos batch by bacth :-)

nurfadilah suardi said...

Tahniah.Semoga sentiasa dimurahkan rezeki Allah

bunga_rose said...

banyak tu manja... aku punye nuffnang aku tak tau ape cite sbb sini tak boleh nak cek, dia cam error bila buka.. ermnnn...

Lynn Damya said...

Salam, wahhh banyaknya! haa nak tanye lah kak, CPUV ni, ada closing date ke dia memang on goingg~~~ je memangjang ea? mcm confuse pulak, haha...lama kan aku xsinggah sini :p hihi

Sweetmama said...

Alhamdullillah, byk tu yg berlari², k.eija nye jgk x bergerak² ..hehe