Wednesday, March 26, 2014

Jalan² 2014 : Sabah | Pas Lawatan Sosial

mungkin bagi yg belum pernah ke sabah 
cam aku ni pertama kali pergi mungkin tidak maklum/tahu ngan Pas Lawatan Sosial yang dikeluarkan oleh Pihak Imigresen Sabah sebelum masuk ke dalam balai ketibaan
Pas Lawatan Sosial ni perlu disimpan dan dipulang balik ke Kaunter Imigresen bila nk balik nanti 
so sila simpan elok²

semasa di kaunter tersebut semasa br sampai
sila sediakan 
1. boarding pas
2. ic




sebelum pergi ari aku ade jugak google 
so dah tahu dah pasal ni Pas ni 


ni je kot nk kongsi pasal sabah buat masa ni 
sbb aku masih mode bersedih bertabah la ahli kelurga  MH370 








9 comments:

Nad MamaZN said...

aah masa p sabah ritu pun ada gak isi
pi sarawak pun gitu gak

TeacherAzimah said...

Aku pi sabah hr tu thn 2008 x silap. Mcm xde pun lg pas ni. Weiii best kan sabah. Rasa nak sgt ke sini lg.

Kesuma Angsana said...

sempat juga jalan2 ke sabah yer !

Sweetmama said...

yup betul kena simpan elok2, jgn tercicir plk..nnti x dapat nak balik..hehe, sama jgk kalau kita g oversea kita akan isi borang imigresen dalam flight kena simpan elok2 utk diserahkan masa hari blk.

Chekgu Azrine said...

Ooo..tq for sharing n reminding..bilala dpt g sabah ni ek..

Lynn Damya said...

nice, thanx for sharing this...tak pernah tahu pun pasal ni...O_O

Ainanajiha said...
This comment has been removed by the author.
Ainanajiha said...

Kaunter tu ada kat mna?

Ainanajiha said...

Kaunter tu ada kat mna?