Wednesday, April 16, 2014

Fahim tak Sabar nk join Lawatan sekolah

saje nk share yg Fahim akan pi lawatan sekolah esok 
kawan² die pun excited 
9.30 am - 4.30 pm
Lawatan Ke Coin Muzium Bank Negara & Teddy Town




tghari esok mama dok diam² kat opis
jgn lupa sudah ..keluar nk pi amik Fahim kat sekolah pulak 

pengalaman pertama Fahim ni 
tak sabar rasanya nk dgr cerita die nanti


Mudahan cikgu diorg jg kanak² ni baik² ye 
mama tgu awak blk ptg esok ye

6 comments:

Nad MamaZN said...

thn lepas takde lawatan utk fahim ke?
takpe, harap fahim pandai jaga diri..
harpa jugak cikgu pantau bebetul anak murid...

zakwan ada gak lawatan, bulan 5 nnt
awal2 cikgu dah kasi surat dah ni ha..
huhu

bunga_rose said...

teddy town tu bandar teddy bear ke ape weh hahaah.. tak tau pulak aku..

kimi penah gi lawatan ke kilang roti gardinear eh camne eja roti tu kikiiki

syawalsimpsons said...

wahh seronok la fahim kan...dapat G lawatan...siap tadah telinga ye mama...sebab fahim nak cerita panjang lebaq ni

Kesuma Angsana said...

budak2 ni kalau ikut rombongan sekolah mmg teruja abis depa!

Cho Zila said...

teddy towntu per yerk.. tak tauler pulak makcikni ha...

Lynn Damya said...

Wah teddy town tu kedengaran mcm comel ! teddy bear or bear betul?? hahaha...kelakar bila igt balik, dulu2 nak pergi lawatan, kena bg mak ayah isi borng kebenaran, kalau tak dpt kebenaran, xleh pegi...wuwuwuw...