Friday, April 11, 2014

Penyebab Aku BZ smlm

smlm aku tersangat la bz 
sbb nk kena siapkan task family project Fahim 
due date seminggu 
tp disebabkan mama die terkenal sifat malas 
nk buat sikit² dan mls nk pk ideas
smlm br mama die tu 
pi buat dr pg sampai petang 
ideas dr fahim nk ade kartun²
pilihan gambar dr die 
pilihan reka bentuk pun dr die 
cuma kerja menggunting, menampal dan print tu mama buat 
sbb aku tak harap anak aku main gunting



ade 5 pages
ni salah satunye 

hari ni aku try nk catch up uoll nye entry ....


Note : ade sorg blogger dulu kami rajin bertegur sapa... tah kenape mungkin aku ade buat salah kot ..skrg die menyombong... jgn kate di real life tp di virtual pun sombong... 2-3 kali aku bertegur sapa "kita tahu kemesraan org yg suka kita tegur die ngan tak " disebabkan tu aku buat tak nampak je die skrg ..mls nk mkn hati sorg²





12 comments:

Nad MamaZN said...

bestnya keje sekolah fahim... keje skolah zakwan takde dah camni..dulu masa skolah lama ada la buat camni..skrg nan ado huhu..

note tu kan...note tu... macam penah kene ngan kite gakkk je huhu

eima said...

@Nad MamaZN

tak pe la nad mungkin kite ni tak cukup bagus kot nk berkawan ngan die ...
hmm tak pe ..tak kisah pun ... sbb family kan ade ... dan siorg sentiasa ade ngan kita

TeacherAzimah said...

eima..ko kena kental bg fahim guna gunting. utk kebaikan dia jugak. mula2 kena pantau..nnt lama2 dah ok. sy tgk budak kat pra seawal 4thn dah kena guna gunting...so better mak dia ajar dulu for safety. err...sharing is caring kan? hikhihkhik

maszmadi said...

untung fahim, keje sekolah mama dia yang buat.. hihi

note : erm, bukan aku kan eima kan... ngeh3

Chekgu Azrine said...

Sis..klu org dh xmo kawan ngn kita..abaikan aje..nti kita mkn ht sorg2..huhu

eima said...

@TeacherAzimah

baik cikgu ...

eima said...

@maszmadi

org lain arr .. hihi
ni org yg aku penah bersemuka ... tak pe ... biar la die .. mungkin itu cara die kot

eima said...

@Chekgu Azrine

betui2 .. buat kite nk terhegeh2 .. byk lagi kawan kan ...

Sweetmama said...

fahim dah ada projek school dah ye..
bagus la ideas dari fahim..
kita pun jd semangat nak menolong keje sekolah anak kan.

siapala agaknye tu, ermmm xpelah eima org dh x nak kawan, byk lagi kawan yg boleh dibuat kawan kan..

eima said...

@Sweetmama

betui k.eija .. sy tak kisah pun . tak pe mungkin sy ade wat salah kat die kot ... tak pun die tak de rasa pepe sy yg kecil hati kot .. xpe la ...

Cho Zila said...

bestnyer bereksprimen buat benda2 gitu.. tapi akakni pun tangannyer keras tak kreatif jenuh nak fikir kalau kena buat..
kalau orang tak sudi kawan ngan kita .. abaikanjer... ramai insan baik didunia ini...

nuyui a.k.a miss YUI said...

sonok tgk keje fahim.

eh yui blogger ramahkan? Muahahha!