Monday, April 21, 2014

TV Series Atlantis | Terbaik


sape peminat MERLIN pasti peminat ATLANTIS
aku adalah peminat merlin dan aku tak penah miss satu pun episod merlin dulu 
dan ATLANTIS jugak kali ni 
smlm dah episod 3 dah 
mmg puas hati cam biasa 
mcm tgk merlin dedulu ... tp syg merlin bila dan seasons 5 jalan cerita dah tak best seolah² tak sabar nk ditamatkan ....

aku harap Atlantis ni akan kekal best ..
TV Series  ni diarahkan oleh Director Siri Merlin 

Atlantis Season 1 ade 13 episod 
tak sabar nk tgu semuanye 
aku jenis tak suka nk kalut tgk
suka nk tgu kat TV rasa cam puas sikit wlupun rasa tertunggu² next episod
itu yg beri kepuasan kat aku tu 
tak sabo nk tgu sape sebenarnyenye jason ni 
yg dtg dr masa depan .....


Episodes :
1. The Earth Bull
 2. A Girl By Any Other Name
3. A Boy of No Consequence
4. Twist of Fate
5. White Lies
6. The Song of the Sirens
7. The Rules of Engagement
8. The Furies
9. Pandora's Box
10. The Price of Hope
11. Hunger Pangs
12. Touched by the Gods: Part One
13. Touched by the Gods: Part Two

aku mmg penggemar cerita epic 
tak kisah la China ke Korea ke English ke 

10 comments:

Nad MamaZN said...

minat gak merlin
walau last episod dia cam apaaaa jek haha

atlantis ni tgk gitu2 je..suka downton abbey lg hehe

Cho Zila said...

memang takler kalau akakni.. anak akak kata akakni suka tengok cerita orang kena bunuh.. ha.. ha.. akak peminat CSI, Criminal Mind, NCIS,

bunga_rose said...

aku tak penah tengok, tapi heran, mak aku minat cite ni huhuhu

Kesuma Angsana said...

mmg best sgt ler citer ni kan !

::NureeN:: said...

ri tu layan jap merlin...
tp x leh nk polo sgt
huhuu

Masya said...

layan merlin jgk, terbaik sampai suami pun terjebak.. tp atlantis x pernah tgk lg ..

Norma NML said...

Slm kenal...

dulu selalu layan Merlin dgn hubby akak..hero jambu tu..

http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

nuyui a.k.a miss YUI said...

tgk cmtu2 je..hihi

Lynn Damya said...

Tidak...tidak...aku tak meminati cerita Merlin..hahaha setiap kali aku tgk citer tu diulang semula kat TV2, aku mcm arhh...kenapa citer ni lagiiii?
Hahaha, eh maaf kak...over pule~ haha

eima said...

Tv3 dik..hihi ai love epic series ...hihi