Tuesday, May 27, 2014

Jalan-jalan 2014 | Bye Ho Chi Minh City, Welcome Malaysia

Alhamdulillah kami semua selamat sampai di Malaysia pd 26/5/2014 jam 4pm dan sampai di rumah pukul 6.15pm



Airplane kami smlm....

Smlm waktu nk berlepas...hati aku dan enpanjang terasa begitu berat sekali....sgt sedih dan ralat.....seperti sebahagian dr jiwa kami seperti terpisah.......ikutkan hati mmg aku nk jerit sekuat hati sambil menangis teresak2.....tp jiwa aku kan kental bkn sesorg yg mudah nk ngalir air mata.......nanti aku ceritakan pengalaman pahit kami.....huwaaaaaa

Hari ni aku masih bercuti lg....nk setel kain bj nk basuh....

Lg pun bateri keta kong ...x brani aku nk bw ..kang mampus kat tgh jln....jenuh aku.....

Jom basuh baju.....

posted from Bloggeroid

9 comments:

syawalsimpsons said...

adoi tertanya-tanya lak aku nape ngan ko ni ...mmmmm....moga smeua ok yee

Nad MamaZN said...

nnt citer! share tau ..
apapun harap semua ok jugak

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh eh sama trkh mber opis p sana..

nth2 tersrempak.

ala nape ni kak?

Nadratul Syazwana said...

Ho Chi Minh? Woaa woaa <3 Seronoknya! Memang patut diceritakan pengalaman sepanjang berada katsana :)

Chekgu Azrine said...

Alamak..xsabanya nk tau apa ceritanya tuh..

ch@ said...

lets continue Manja, leh sharing kasi lega sket. aku tak sabar hendak tahu ni.
aku pun baru lepas mendobi stok 4 hari punya baju-bajan, penuh ampai.

LYAfrina said...

apakah y berlaku???

moga smuanya baik2 aje ye...

::NureeN:: said...

perghhh...
sronok nya.. merata p melancong...
alhamdulillah... selamat smpi... nanti crita la yerr apa jd...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

yeahhh chaiyokk manja. berjalan jauh sekarang