Wednesday, May 7, 2014

Redeem Susu Anmum Essential 2014

dah lama aku tunggu untuk redeem scoop susu alisha 
rasanye setahun sekali je kot anmum buat program redeem scoop utk susu Anmum Essential ni 
klu anmum Materna tu cam selalu je rasanye 

aku tak lepaskan peluang walaupun dok bertangguh nk isi borang dan patahkan hujung scoop tu 
punya la penuh drawer dapur aku ngan scoop ni 
semata² nk kumpul dan tebus 
selepas dikira ade 72 Scoops kuning
12 scoops purple
yang telah dipos kpd anmum 
harap² cepat la sampai ke semua scoop yg aku dah pos 
sayang wei ... wlupun scoop tapi bernilai tu 
dan aku harap 84 hujung scoop tu berjaya aku dpt kesemuanye hasil tebusan susu tu 
risau jg kot² aku tebus 8 kotak tp tak dpt semuanye .... hmmmm 
jgn la jd cam tu ...

kat rumah ade lagi baki 12 scoops saje gatai nk simpan 





aku dah pos yg 48 scoops yg pertama pd Mac 
Pos ke 2 pada Mei 



6 comments:

::NureeN:: said...

masa preggy minum anmum, dh 2 kali redeem hehee
anak2 x minum anmum, klau x bleh gak redeem kan3x

Cik Puan Rara said...

wow bestlah! kita x penah redeem2 pon.

Nad MamaZN said...

kite laaaagi la xpenah nak redeem2 ni, hehe

azizah :) said...

Rajinnya akak kumpul2 utk redeem

AdanyaKauUntukku said...

akak pun masih simpan walaupun anak dah stop minum susu anmum nie

Aty_Fared said...

aku pernah redeem sekali masa pegnan dulu dapat termometer budak tu..pastu dah tak minum susu dah..heheh