Wednesday, June 25, 2014

JJCM | Bihun Sup & Cucur Udang Utara Yang Sedap di Putrajaya

memandangkan aku sgt lapar dan belum breakfast 
sbb pagi tadi lambat sikit ..sampai ke pejabat jam 8.05 am 
dan boss dah ade kat pejabat aku 
sbb tu mls nak pi tapau breakfast 
nk pi tapau la ni kat cafe tu dah byk mknan tghari dah 

so aku nk share Kedai Makan yang aku rasa sgt sedap kat lidah aku 
slalunye aku mkn kat Foodcourt Presint 8 

tapi kali ni Restoren Suka Mari  dah buka cawangan baru di Taman Seroja BB Salak Tinggi
dah lama dah buka kat sini 
dah 3-4 kali dah pi makan Bihun Sup Utara marbelas kat sini 


bagi yang dah menetap lama kat Putrajaya Mesti dah biasa makan Bihun Sup Utara Suka Mari kat Foodcourt Presint 8 tu 

rasanya sama je ngan yang Presint 8 yang kat BBST ni 


paling fav mesti la Cucuq Udang utara kuah kacang .... 
hangpa boleh ka dinner mkn cucuq udang ....ade aku kisah dinner pekena cucuq udang janji sedap dan kenyang 

hmmmm sedap nya 
aku tgh lapaq ni .... huuuuwaaaaaa


Lokasi nk pekena Cucur Udang & Bihun/mee/kuehteow Sup Utara sedap 
boleh mai pekena kat Sup Suka Mari Food Court Presint 8 dan Restoren Suka Mari Taman Seroja BBST

klu kat Foodcourt P.8 cepat habis leh lajak sikit ke BBST menu sama rasa sama .....

9 comments:

MizzTina said...

sy suke mihun sup kt taman warisan.. dh lama xmkn kt P8 tu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk sedap tu..

fuhh.. lelehhh.

syawalsimpsons said...

sedap kan yang kat P8 pon sama erk rasa

Nad MamaZN said...

tak penah plak try.. klu lajak ke sana bleh la kot p try nnt

maszmadi muhamad said...

macam jauh jerk putrajaya tu..... huhu

Lynn Damya said...

Salam, alaaaa aku tgh lapar ni kot, wuwuwu...T_T

Syuhada Salleh said...

bihun sup utara mmg sedap!

sue zainun said...

saya penggemar bihun sup!yummyy..lapo :(

**psssttt thanks tau..kite dah tau camne nak buat photobook..hehe

amiey lee said...

nyumnyumm sedapppp nyeee.. heeee
cucur udang rojak tu feveret aku weiii..

hee beb aku tukar link blog la...
sebb tu apa aku update korang tak nmpak
ko tukar link blog aku yg baru http://amieylee.blogspot.com