Tuesday, July 22, 2014

Alisha sudah tunjukan Minat Bersolat | ALhamdulillah

sejak 2-3 bulan lepas 
alisha sangat menunjuk minat nk join sekali tiap kali mama ngan abah solat 
tapi aku tak terbeli lagi telekung utk alisha 
sbb Mak Sedara aku kat kedah mmg jual homemade telekung tak perlu pakai anak tudung tu 
tapi sbb alisha terlalu comey ... dan bersaiz kecik 
tak leh nk agak ... nk kena Mak Sedara aku ukurkan 
inshaaAllah balik raya nanti alisha akan ade telekung sendiri 
saje je aku tak nak beli yg ade di pasaran sbb aku pun pengedar telekung homemade ni 
jiwa tu dah serasi ngan selesa dengan telekung homemade mak sedara aku ni 

kesian anak dara aku ..aku just bg die pakai tudung aku pelbagai warna
kadang hitam..kadang hijau ....


abah tgh ajar alisha ruku' 

anak² akan ikut apa yang ibu bapa mereka lakukan ...


anak dah tunjukan minat tapi mama die lengah² kan rasa bersalah sangat 

aku dah berbisnes telekung homemade TELEKUNG IMAN
lebih kurang dalam 5 bulan lebih 
dan sambutan sangat hangat 
dan aku dah jual hampir 100 pasang 
hanya di pejabat 
ramai yang beli utk pakai dan wakafkan ... alhamdulillah 

harga bermula dari RM70 - RM80 kain jenis Jersey 
dan RM 120 jenis lycra
utk renda Net tambahan RM10

ada pelbagai warna 
boleh pilih sendiri dan kami akan buat ikut citarasa pembeli



Renda Net

antara warna fav pembeli selain putih 



7 comments:

nur anis said...

alhamdulilah..:)

Chekgu Azrine said...

syukur alhamduluillah
sejuk perut ibu mengandung

Nad MamaZN said...

comey alisha..
alhamdulillah...

LYAfrina said...

alhamdulillah alisha..
moga jd ank y solehah ye..
terus istiqamah

baru tahu eima jual telekung homemade. mesti tahan lasak selesa kan. sbb buat sdiri lg kukuh jahitan.. lya doakan moga bisnes trs sukses..nanti komersialkanla,

Kesuma Angsana said...

Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

Lynn Damya said...

Wahhh..aku pun ikut happy sekali tgk dia dah rajin2 nak belajar..aku rasa mcm pengalaman best tau dpt ajar budak2 kecik solat..bahagia gitu~ hehe..

Sweetmama said...

Alhamdullillah..
anak² mmg cepat mengikut apa yg mak n ayahnya buat.