Thursday, July 17, 2014

Kad Raya Dari Blogger

aku rasa bersalah sangat ni 
sebenarnya dah ade dalam darft since lat year 
tapi aku terlepas pandang untuk publish 
antara kad raya yag terbaik penah aku dapat 
siap ade lukisan kartun ke doodles ke ape ni ek ... ai pun konpius nk sebut 
kami tiga beranak 
Fahim 
Icha 
Mama 



mmg hang budak art ... pandai lukis dan pandai lukis dlm komputer 
art designer yang tak lokek ilmu


tah cam ne die tau ape kerja aku pun aku tatau ....
rasanye aku tak bagitau aku kerja pe ...aku cuma bg alamat je kat kat die ....
pelik²... siap ade nama penuh aku wlupun ade satu huruf tu salah ... hikhik

design sendrik ke dik ....

yang dalam ni buat ai sgt kembang ...kembang kat dalam... 
wlupun luaran tak penah nk kembang²

bukti aircond bilik aku terlalu sejuk bila kad² yang tertampal kat sini 
bergoyang-goyang..... (^σ^)




12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah kelas kad raya..

mmg blogger krtip tuu..msti akan "conteng" dalam kad.. cute!

syawalsimpsons said...

wahh best2 dapat kad raya ni kan..org dah lama x guna kad raya ni kan

Nad MamaZN said...

comel sgt kad tu!

Ibu Lala said...

Wah bestnya ada orang hantar kad rya

MissNadia said...

bestnya dapat kad raya

eB said...

wah kelas kau jah...
lama dh x dpt kad raya. best jugak kalo dpt kan? he3

Aty_Fared said...

aku pon rasa macam tahun lepas ada orang bagi aku kad raya... tak tau ar dah cerita ker belum.. huhuhu...
tahun ni tak d pulak orang kate nak hantar kad raya kat aku... hahaha..pang sikit

Montana said...

inilah cara klasik...sempoiiii..xdak dah orang nak hantaq lagu ni

MizzTina said...

tahun ni sekeping pun xdpt.. huhuhu

Lynn Damya said...

Salam, hahaha kak...ni entry surprised utk aku ke apa kak? Haha, amboi marah benau komen ko td kak, janganler marah kiteww~~~ ahakz!

Ala, kak..aku bukan xnak tunjuk...masalahnya, dia mcm xde beza, sbb muka aku dulu xde masalah..so minum Ephyra ni just tambah tenaga dalaman (bukan tenaga batin ye, hahaha) dan utk lawaskan pembuangan aku ni je...bukan utk kecantikan..
kalau aku tunjuk gambar before minum dgn lepas minum, mcm xde beza..wuwu..
yg hilang cuma mata panda je lah..tp dulu2 mane aku ade gambar mata panda, jd xdpt nak bandingkan..wuwu..
lgipun aku malu nak tunjuk muka aku sebenarnya~ hahaha

(panjang lebau aku terangkan ni haa) haha

Ibu Lala said...

Pernah bagitau kut tapi lupa.

Ibu Lala said...

Pernah bagitau kut tapi lupa.