Friday, July 4, 2014

Result Ujian Pap Smear Aku

dalam bulan mac yang  lepas aku ada serah diri ke Klinik Kesihatan untuk jalani Ujian Pap Smear
dan surat berdaftar dari Klinik Kesihatan Putrajaya










dan result nya























































Alhamdulillah tak de ape² tanda negetif pada pangkal rahim aku 
tapi klu ade ape vigina discaj ....kena pi check jugak la 
next Ujian Pap Smear Mac 2015


sape² yang telah berkahwin dan belum lagi jalani ujian ini boleh pergi buat segera 
sbb macam penyakit berbahaya yg serang wanita sekarang ni 
cegah sebelum merebak 

tak sakit pun ..... cepat dan mudah .....
tips die jgn kemut je ...hikhikhik



10 comments:

Chekgu Azrine said...

Last bt lps bersalin yaya..lps tu xbuat2 dah..uhuk..planning mmg nk bt

MizzTina said...

sakit x??

::NureeN:: said...

slalu pas bersalin baru buat..
last buat thn 2012
pastu la x buat lagi tu bersalin dlu

Lynn Damya said...

Salam kak :D Owh Alhamdulillah :D aku belum try lagi....cam ngeri pulak, nt aku try..hehe thanx for reminder :)

bunga_rose said...

wah siap kuar result gitu.. aku ari tu takde pun.. dia cakap kalau takde surat atau call dari pihak dia maknanya ok..

tapi 1st & last buat tahun 2012 la hhohohoh... bila tah nak buat lg

ch@ said...

aku pnh buat skali je sdg kan anak da tiga. hr tu ada gak klinik soh buat, mcm mls je kan. hehe.

dhiera said...

saya belum buat. adeh

Aty_Fared said...

aku tak buat2 lagi ni.. adeeeyyhh...risau la pulak... tapi sereemmss... tapi kene buat.. haaiih.. lepas raya..tekad...

eima said...

sila pi buat...xsakit pun cuma malu je la...hihi

MissNadia said...

ermm.. kalau tetiba terkemut tu yang susah.. huhu takut