Friday, July 11, 2014

Saya dah Tukar, Korang Bila Lagi

semalam ai update Tarikh Tukar Duit Raya 2014
pagi² ni BIBM buka terus terjah 
nk tukar duit raya siap² sbb malas nk bersesak minggu depan 
minggu depan kan kerajaan bayar Bantuan Perayaan 

tapi sayang sampul raya belum ada stok 
nampaknye kena pi tukar lagi la kalau nk sampul raya 


so nasihat aku di sini 
kalau nk tukar duit raya tapi tak suka bersesak boleh pi tukar sekarang 
kalau nak tukar duit nk jugak sampul raya 
pi minggu depan 



Selamat Menukar Duit raya 

16 comments:

SYANI said...

Awalnya tukar duit.... Saya tak buat lagi bajet untuk duit raya..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aku tunggu la orang opis volunteer nak tukarkan.. tak penah pi tuka sendiri huhuh

Cik Anita said...

Alaaa... tak tukar lagi! Nak tukar awal pun tak boleh sebab duitnya takde duit lagi. hihi

nurfadilah suardi said...

Best yer dah tukar duit raya..Emm kena tukar cepat ni

nur anis said...

baru nak tukar hari ni..huhu..last year tukar lambat, duit baru tak ada dah..hukhuk

nur anis said...

baru nak tukar hari ni..huhu..last year tukar lambat, duit baru tak ada dah..hukhuk

Nad MamaZN said...

yeay yeay
haahah!

syawalsimpsons said...

yeaayyy boleh geng dah tukar duit raya

msredcheesecake said...

dah tukar gak...

maszmadi muhamad said...

dah bg list kat kawan opis, x tau dia nak pi tukar bila.. tunggu je la..

Aty_Fared said...

bellum lagi... hagak2 kalau tunggu laki aku dapat bonus nanti..ada lagi tak duit kecik.. huhu

Ibu Lala said...

X tukar pun lagi. Tp dah oder kat bank. Harap depa x lupa call.

eima said...

klu tgu bonus laku hang...kena bg duit besaq la...hehe ...

loytha'san said...

wahhh! cepat dan pantass! tula denga2 ada bank dah abes duit baru... nak tukar jugak la cmni!

~slm perkenalan :D

Lynn Damya said...

Hahaha, bagus kau ni kak, tukar awal2 sgguh...aku nga tggu bini boss je ni, selalu buli beliau tolong tukarkan duit aku..ngahaha..

azizah :) said...

lom tukar duit raya lg...