Wednesday, July 23, 2014

Tahniah Scha Alyahya Melahirkan Anak Perempuan

Tadi dok usha FB sambil siapkan fahim nk ke transit

prasan status ni....alhamdulillah
tak sabar nk tgk baby girl scha...
dan aku x penah tgk gambar scha ngandung jg ...pandai sorok.....




jarangkan aku update pasal artis....ni sbb ai suka tu yg ai update.....

posted from Bloggeroid

6 comments:

::NureeN:: said...

ada dlm tv ri tue dia buata apa ntah pic dia preggy
pastu kak nureen pon ada snap pic ngan dia masa festival raya baru2 ni...
kat hijabista kot....
tahniah scha.. dgr kat radio tadi :)

bunga_rose said...

weh ada la gambar scha mengandung.. comel je.. aku pun tak sabar nak tengok baby diorang, mesti lawa cam scha kan

eima said...

aku kan jrg nengok tv bab artis ni .. so tak de la prasan sgt ade gambar die .. nk google idak la wei ... hik hik

nuyui a.k.a miss YUI said...

xsbr nengok bby depa..

ni nmpk jari comel je..msti kiut..

slmt hari raya akk..

mohon maaf andai ad slh silap ya.

MizzTina said...

msti comel kan..tgk jari tu gebu gebas je..

Lynn Damya said...

Salam, haa haha agak jarang gak lah ko update psl artis ni kak, hehehe...yup, diorg senyap2 je, alih2 kua baby dah, haha..mesti comel !