Thursday, July 10, 2014

Tarikh Tukar Duit Raya 2014

seperti tahun-tahun lepas aku akan call bank-bank di Putrajaya untuk mendapatkan info mengenai Tarikh Tukar Duit Raya dan sediakan jadual untuk memudahkan semua warga putrajaya menukar duit raya 



Bank dan Tarikh Tukar Duit Raya di Putrajaya 2014

Bil.
Bank
Tarikh Mula Pertukaran
Duit Raya
1.     
Bank Islam
9 Julai 2014(9.30 – 11.30 am)
2.     
Bank Muamalat
14 Julai 2014 (pemegang acc sahaja)
3.     
Maybank Berhad
16 Julai 2014 (9.15 -11.00 am)
4.     
AMBank
14 Julai 2014
5.     
CIMB
9 Julai 2014 (9.15 – 12.30 am)
6.     
Public Bank
16 Julai 2014
7.     
Bank Rakyat P.8
………………..
8.     
Bank Rakyat P.15
9 Julai 2014
9.     
Bank RHB
Duit Baru Belum Sampai
10.  
BSN
………………..
11.  
Hong Leong Bank
18 Julai 2014
12.  
Affin bank
11 Julai 2014


























memandangkan dah banyak bank yang dah buka untuk pertukaran duit raya dan dah hampir waktu rehat dah bolehlah amik kesempatan ini untuk menukar duit raya segera

dan seperti tahun-tahun lepas pihak bank memaklumkan supaya datang pada sebelah pagi dan awal untuk mengelakkan duit habis dan bersesak²

jumlah duit tukaran bernilai RM1, RM5, RM10, RM20 masih  banyak 
jangan lepaskan peluang ni ... sbb minggu depan dah gaji 
peratusan duit habis cepat adalah tinggi 

Selamat Menukar Duit Raya 






15 comments:

::NureeN:: said...

thx bg tau.. nak kena ingatkan asben nih

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kat opis aku tiap2 taon kak aya yg tolong tukar kan. tp dia dah pindah. blog pon da tak update huhuhu

maszmadi muhamad said...

td dah ada org cal tnye nak tukar duit raya brape... so taun ni mcm taun2 sudah, ada org yg tlong tukarkan... trima kasih kat org tu..... hihi

LYAfrina said...

lya tukar melalui company j senang.. dh siap fax ke bank pon..next week dpt la

uncle gedek said...

uncle taknak tukar duit raya...

uncle NAK duit raya!

meera aien said...
This comment has been removed by the author.
meera aien said...

saya nak tanya tarikh pertukaran ni utk sume branch bank atau kat putrajaya sahaja?
tq..

Wak Gelas said...

wahh rajinnyer mak calling2 bank gituuu., ehHHHee

Nad MamaZN said...

jgn lupa zakwannayli punya, hahahaha! :P

nur anis said...

kat office saya ni pun dah mula sibuk kumpul duit nak tukar duit raya..

εïзmummyHazaεïз said...

Waaa good info, tq...
Masih belom tuko lagi.

syawalsimpsons said...

baguih ni...aku pon dah tukar dah B4 puasa

lovelywa said...

woww..tq bagi info!

Ibu Lala said...

Sume branch sama ke. Rasanya x kut. Tgk tempat.

eima said...

@Ibu Lala

mmg la tak semua branch ... di putrajaya sahaja ..awak tak baca entry sy ye ....