Monday, July 14, 2014

Teman Wanita Mario Gotze | Penjaring Gol Tunggal World Cup 2014

Mario Gotze telah menjadi legend dengan menjaringkan satu-satunya gol tunggal dalam perlawanan akhir Germany VS Argentina pagi tadi 

cam comey plak budak ni
player Kelab Bayern Munich 


permainan diteruskan hingga masa tambahan 
dan pada minit 113 Mario Gotze telah menajringkan gol penentu Juara Piala Dunia 2014

Tahniah pada Germany antara pasukan pilihan aku 

dan kesian pada Lionel Messi wlupun dah kalah nama die turut tercemar dikatakan Yahudi menyokong kuat Rejim Zionis




dan ini la wanita bertuah yang menjadi pilihan legend dunia berusia 22 tahun ini 

Mario Gotze girlfriend Anne Kathrin Brommel Vida

Ann Kathrin Vida Brommel




9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sama comel gitu..ekeke

::NureeN:: said...

laju tol update pasal pagi td yerr...
hihiii....

TeacherAzimah said...

Handsomenya! Err...gf dia mcm tak berapa cun plak dr pandangan sisi.

MizzTina said...

mcm kim kardashian pun ada..

syawalsimpsons said...

comey gak budak ni kan

wa said...

Sedih je tgok messi tadi T_T

Cik Anita said...

Pemain bola ni pun daku tak kenal, apatah lagi girlfren dia. haha

Lynn Damya said...

Salam. hahahah gembira lah kan German menang...hebat si Mario ni, aku panggil dia Mario je, haha..baru masuk padang, dah berjaya golkan..tahniah Germany! padan muka argentina...hahahaha (kejam)

azizah :) said...

hensem jugak yer..