Thursday, August 14, 2014

Cikgu Suruh Pakai Lampin ke Sekolah

 situasi dalam kereta smlm 
lepas pickup fahim dari sekolah 



Fahim : Mama, cikgu suruh pakai lampin 
Mama : haaaaaaaaaa
Fahim : ade hari raya esok 
Mama : ohhhh.  Kalau tak pakai ...
Fahim : cikgu suruh pakai 
Mama : kalau tak pakai .... 
Fahim : cikgu suruh pakai .... 
Mama : kalau tak pakai ...... ayim kan takde, mana penah pakai pun?
Fahim   :   

Mama : yela nanti mama cari .... kita beli ...tp kan raya dah abis ade lagi ke org jual ni ....

demi anak aku pi cari 
nasib baik kat mydin masih ade lg jual ..selamat 
harga pun cukup murah 
cuma RM9.90 je 


suka tau tak mo bg kerjasama ...

hari ni sekolah Fahim ada buat Majlis Sambutan AidilFitri dan Majlis Kesyukuran/Tahlil 
semua murid2 diwajibkan pakai pakaian raya 



 

11 comments:

Adinda Baizura Mazlan said...

sampin rupanya... ingatkan lampin bebetul... huhuhu

http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

Cik Puan Eka said...

Hihihi samping rupanya.

Tapi comel la dia hehehe

IntaNBerliaN said...

laaa samping ke... inbgakan betoi2 lampin... heheh

Iryns Ahmad said...

comey je ayat fahim... fahim lampin ke sampin?hehe...

LYAfrina said...

Haha.. kelakar la fahim..
Baca 2,3 kali gak.. nape la cikgu suh pkai lmpin.. sbb dh bsr kan.. y mak pom iye kan.. nak beli.. rupanya sampin.. hehe.. smart la fahim..

Nad MamaZN said...

sekali sampin daaaa heheeh

mamaarifakeem said...

Salam syawal eima...

Kikiki, lampin perginya.. fahim fahim... :-)
Smart ! :-)

Arif hari sabtu nnti, tapi ada urusan lain pulak makayahnya, kesian pulak ke dia tak dpt join, hui...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

sama laa.. hadif pon ada jamuan raya. petang smlm balik kafa baru die bagitau.so pagi tadi aku goreng nugget jer huhuh

Lynn Damya said...

Salam, hahahhaa aku dgr si kecik tu ckp ade hari raya esok tu dah agak mesti kau tersasul ni dik oi~~ hahaha sampin rupanya..comel betul~

AnneRaini said...

hehehe...

MissNadia said...

huhu :p