Wednesday, August 6, 2014

Harai Raya Pertama Kami

hihihi cite dah nk basi dah 
aku baru nk up 

seperti biasa setiap tahun 
Hari Raya Pertama mesti di Kampung enPanjang 
aku yg bg cadangan 
sbb kat kampung enPanjang suasana rayanya sgt meriah 
berbeza di kampung sebelah aku 
dok rumah tgk circus dulu² 

selepas solat sunat Aidilfitri aktiviti marhaban ke setiap rumah mesti ada
meriah dan tak sabar dgr tuan rumah jerit BERATUR 
utk bg duit raya 

tapi tahun ni aku tak beratur ...so tak de duit raya utk aku 
atau pun aku dah nampak kertu tuan rumah dah tak bg aku duit raya .... hahahhaha
ni je la gambar raya kami berempat elok sikit pun ... hahahaha
dalam keta otw nk ke rumah tok enPanjang 


beratur kutip duit raya lepas marhaban 




dikesempatan ini aku ingin mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN 

sempat lagi kan ....

12 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

slmt hari raya weeiiiiiii

0-0 yer

Nad MamaZN said...

meriah!
selamat hari raya! :)

Sweetmama said...

selamat hari raya,
maaf zahir dan batin..

srnok bdk2 beratur nak dapat duit raya..

comel gambar berempat tu, kemain senyum lagi fahim dan alisha berselfie dgn mama dia..hehe

syawalsimpsons said...

selamat hari raya eima...memasing beratur yee

MizzTina said...

mcm kt kg sy gak la..meriah.. selamat hari raya kak.. nk dtg umah boley? kekeke

maszmadi muhamad said...

taun ni beraya di umah mertua x de marhaban... taun depan inshaallah beraya di kampung sendiri kat Johor, boleh la merasa marhaban lepas solat aidilfitri..... meriah untuk budak2 kan.....

εïзmummyHazaεïз said...

budak2 mmg suka jeritan BERATURRRR tu :) selamat hari raya

Chekgu Azrine said...

Tula..klu akk rya kl ko tgk.aku..aku tgok hg..hehe

Aty_Fared said...

ambooiihh.. siap handbag minions... hehehe.. :)

LYAfrina said...

salam aidilfitri eima
maaf zahir n batin

hehe.. syok budak2 ni dpt duit raya..

AnneRaini said...

selamat hari raya eima.

Lynn Damya said...

Hahaha untung laki ko kak, wife dia terus rela balik kampung dia dulu, haha xyah gaduh2 nak balik mane dulu, hehe..nampak mmg meriah tuu~