Wednesday, August 27, 2014

Make Up Transformation Viral Masa Kini

dah jadi viral pulak Trend Make Up Transformation ni kat media sosial 
terutamanya FB la
sblm ni selfie di tmpt yang berbahaya
semua pakat nk buat 
gila nk org LIKE 


aku geleng pala je tgk 
kadang tu tergelak 
kadang cuak pun ada
sampai VVIP pun diorg berani 
sendiri buat sendiri tanggung 

jom tgk antara koleksi yang buat aku rasa kelakar, cuak dan rasa kagum 
 
 


hahahaha 



boleh guna sbg iklan maggi kot
 






ni prasan nama nye



sejibon 




 budak pompuan ni mmg berani usik VVIP 

 


 dan mamat ni paling real ... hahahhahaha




15 comments:

nur anis said...

adoii..rajin betul dorang ni...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

geli la gambo bawah skali tu.

Nad MamaZN said...

hahha! mmg lawok

Cik Sue said...

ahahahah tak de keje tul laaaa

::NureeN:: said...

hihiii..... mcm2 noooo

Cik Puan Eka said...

paling kelako si yuna tu hahahaha

Yana Ujang said...

ouh ingt ada gbr akk skali buat mekap transformation...teruja scroll bwh...hahahahaha :p

nuyui a.k.a miss YUI said...

DLM BYK2 TGK KAT FB YG YUNA MMG KELAKAR..EKEKEK

Aty_Fared said...

hahahaha...gelak banyak2 aku tengok gambar2 ni semua...-mana kad kawen ko nak kasi tu-

Azian Elias said...

salam...

rajin sangat depa ni dgn benda2 macam ni...kelakar pun ada..

mamaarifakeem said...

Hahaha... plg lawak yg tiru yuna tu kot..
Uiish dak depa ni, tk pk pnjg, suka no usik vvip kan..ish ish...

AnneRaini said...

haritu pun dok layan gambar2 ni..kelakar gile..ade yg konon sepit hidung dgn spanar nk jadi owen wilson yg hidung patah tu..kahkahkah

lieyalatif said...

tang yuna ngan brad pit tu lawak...adoiii sakit perut gelak tauuuuu...kreatif je dieorg ni kan buat bende2 mcm nie kan...hahaahahaah

Sweetmama said...

hahaha..itula viral skrg ni n mmg lawak..

yuna tu mmg sebijik sejibon..

Lynn Damya said...

Salam! hahaha...paling best yg last tu! tp tgk semua pun mmg kelakar-kelakar belake~ hahaha