Tuesday, August 12, 2014

Pekerja Kedai Mesra Petronas Sorok Payung Edisi Terhad?


mungkin itu yang berlaku ???





pulun la kami bubuh minyak kat Petronas 1 sebab nk sapot brand Malaysia 
dan ke2 dah alang² nk payung ni jugak kan 
mende free sape  tak nak 
tapi yang jadi masalah sekarang 
 semua petronas aku pergi semua ckp abis dan tak de stok 

dan aku dah call myMesra
cakap diorg dah hantar stok 11/8/2014 utk zon tengah 
tapi takan semua petronas kat Putrajaya dan Dengkil, Salak Tinggi ni 
semua org redeem 
takan habis dlm masa 1 hari kot 

aku harap pihak Kedai Mesra Petronas jujur 
dan tidak melakukan penyelewengan dalam menyorok stok payung 


lagi satu aku harap pihak pekerja petronas upgrade sikit sikap dan servis anda
org melayu tp bercakap xde adab bila customer minta resit 
bukan 1 petronas .... 4-5 petronas gitu 
mcm ssh sgt nk print resit tu 

cuba cakap elok² 
asek dok ulang .... "bubuh minyak dulu"
nape nk kena bubuh minyak dulu br leh amik resit sedangkan duit aku korang dah amik dulu ???

klu ckp sopan² suruh bubuh minyak dulu baru amik resit aku tak de sgt nak terkesan kat hati pun 
ni kemain lagi kasar ......
sakit pulak hati kiteww


13 comments:

JunAina said...

Mana2 Petronas pun habis payung tu kot2 depa bawak balik bagi suku sakat sendiri kot!

Zee Suhaini said...

kat pucong ni pon abis stok..ahad lepas redeem kat petronas dengkil..dapat..

amiey lee said...

bapak aku dah 3 payung dia amik... nasib ada stok area umah..pulun dia suh kami anak beranak isi minyak ahhahaa

Chekgu Azrine said...

Hmm..teruknya..copp..xsuka isi.minyak petronas..hehr

syawalsimpsons said...

aku kalo servis gitoo...mmg kena bidas ngan aku tu..aku pantang sikit bab2 servis ni....

uncle gedek said...

servis mulot dia tu sikit... hhehehe

Nad MamaZN said...

mak aihhh macam petronas tu dia plak yg punya..walhal?
ada ka patut isi minyak dulu baru dpt resit?dah tentu2 kita bayar dulu sblm isi minyak, kasi je la resit time tu..grrr!

lovelywa said...

sama laa kita pon..sampai laaa xdpt2 payung tu..pelik btol sume tempat abis stok..pertronas dari pahang sampai ke putrajaya plak tu..hishh!!

TeacherAzimah said...

eeeee jgn lar sorok. tak amanah mcm tu kan. tak baik. tu hak pelanggan.

eB said...

kami x isi kat petronas tapi smalam gi cosway sek 18... adoi... dimanalah kemesraan org berniaga ye? msk cosway owner cina... ramah sgt. entertain kita betul2 cam customer no 1... hu3

Aty_Fared said...

laki aku pon gigih lah isi kat petronas sekarang ni..slalu pakai shell jer..nak payung punye pasal...huhu..

AdanyaKauUntukku said...

ngeri pulak dengar
ramai merungut pasal payung nieH...

mmmmmmm......
PETRONAS tak moh siasat ke..kata ada CCTV and stock take...takkan kot pekerja bawak balik kan...

MissNadia said...

dah dapat satu payung tapi nak redeem nya berhari-hari baru dapat sebab kata derang stok takde.. harap-harap derang tak sembunyikan