Friday, September 12, 2014

Kesian Anak-anak Kita | Mealshake Shaklee Penyelesainnya

 Kesiannya anak kita ... yang kita sayang dan nak berinya mereka segalanya 
tapi kadang tu kita terlupa yang mereka memerlukan sesuatu untuk membantu mereka sihat, cergas, cerdik dan membesar dengan sempurna...
duit, kemewahan, kasih sayang kadang tu tidak mencukupi untuk memastikan mereka membesar dengan sempurna
 








Bulan September 2014 ni bulan yang cukup special dan terbaik sbb SHAKLEE buat Promosi Berganda !!
Bulan Spetember Bulan Promo Mealshake dan Collagen Powder 



Mealshake Beli 3 percuma 1
Collagen Powder Beli 6 percuma 1

*  tambahan Penghantaran Percuma khas dari saya dengan harga promosi.


jom baca kebaikan mealshake utk anak-anak tersayang .... bkn hanya untuk anak je ibu bapa pun boleh minum .... 


Mealshake bukan sahaja sesuai untuk kanak-kanak, malah seisi keluarga. Macam-macam kebaikan Mealshake ini. Ia sesuai juga untuk ibu yang menyusu, mengandung, mereka yang berdiet,atlit dan macam-macam lagi. Jom baca sekilas fakta tentang Mealshake ni..



6 fakta tentang Mealshake:


1. Nutrisi Lengkap Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak. *Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya. *Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. *Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan. *Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit. *Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6.Detox Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. *Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.

Antara kebaikan Mealshake ini ialah : 

  • rasa vanila yang menjadi kegemaran kanak-kanak
  • sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun keatas 
  • sesuai untuk seisi keluarga
  • Boleh menjadi instant sahur meal/ breakfast sekeluarga
  • Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral sertakalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak.
  • Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
  • Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan
  • Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
  • Meningkatkan selera makan anak
  • Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat daripada biasa
  • Pilihan terbaik buat mereka yang tidak pandai telan supplement berbentuk "tablet"
  • menangani masalah sembelit pada kanak-kanak
  • amat bagus untuk kanak-kanak yang obesiti

Demi anak-anak kita, berikan mereka yang terbaik 


untuk Info lanjut:

Pengedar Sah Shaklee Anda SID : 1100925
boleh PM/Whatsapp/Call/SMS : 0129220376 (eima)

3 comments:

AnneRaini said...

terbaik...hujung bulan ni pon nk beli jugak...sypun ahli tp xaktif pun..beli utk diri sndri je.

LYAfrina said...

lya ada plan nk beli..tp smpai skarang tak terbeli..igt klo ada sampel nk cuba dulu..sbb asya ni memilih sikit..tkut bila beli, dia x suka plok

AMIE ABDULLAH said...

mama ima....