Friday, October 3, 2014

Kaki Icha Tersepit bawah pintu

hampir seminggu bz kat opis 
tak dan nk bw .. ralat sgt ....

____________________________________________________




happy sgt bila balik kerja nampak budak kecik ni dah lambai² mama dari jauh 

pastu malam tu nk keluar mkn 
alisha dok belakang pintu depan
abah buka pintu dari luar 
ibu jari kaki alisha tersepit kat bawah pintu 
alahai .... berdarah
menangis la icha ... mama tumpang nk nangis 




nasib baik la cuma berdarah sikit .. klu kuku terkopak .... aku tatau la
just sapu minyak gamat dan esok pagi 
alisha bole berjalan cam biasa 
bila tanya ... die ckp xsakit 
syukur sgt 




11 comments:

Kesuma Angsana said...

Salam Jumaat. Sesuatu untuk kamu di blog KA . TQ http://www.kesumaangsana.blogspot.com/2014/10/re-publish-n3-pendek-tentang-adik-tapi.html.. ala siannyer dier !

mamaarifakeem said...

Aduuiii kesian icha...huu... seriau tgk darah2 ni..huu

Selamat hari raya ye..maaf zahir batin.

acik watie said...

ngeri pulak tengok kuku kaki..kesian..

jemput join
http://acikwatie.blogspot.com/2014/10/giveaway-birthday-you-alls.html

TeacherAzimah said...

Wei btl sgt tau.. penat2 kat tempat kerja dah petang balik umah jumpa anak2 terus hilang penat. Terutama baby.. anak2 ni mcm ubat penat pd mama. Tp kdg2 penambah penat pun ya hahaha

syawalsimpsons said...

takut je tgk kalo anak2 kena apa2 kan...nasib icha kuat

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

uiiii... aku pulak rasa ngilunya...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

uiiii... aku pulak rasa ngilunya...

Sweetmama said...

adoii..sakitnya, ngilu plk tgk w/pun cuma berdarah sikit..

Lynn Damya said...

Salam, owh aku ngeri betul kalau kuku jadi camni, adik aku dulu masa kecik, terjatuh, tecabut kuku ibu jari kaki dia...siann tgk adik aku masa tu...tp lepas dia baik, pakat bertengkar memanjang~ haha..

Chekgu Azrine said...

Alahai kesian alisha..nsb tak teruk sgt tau..

MizzTina said...

uhuuiii..xsnggup tgk.. perut jd bergelodak..