Monday, October 13, 2014

Typo yang x patut berlaku

Hari ni aku mc
Sbb kaki aku yang jatuh minggu lps blm sembuh
Aku Jatuh Tangga

2-3 hari ni byk dok terima gambar dari penonton2 tv perihatin
Serius kelakar sgt
Typo yg sepatutnya x berlaku









Sabar je la....yg paling besh tu pertama menteri tu ....haha

Ingatkan malaysia dh ade PM baru

7 comments:

LYAfrina said...

haha..
mcm2 kan..kalo dah manusia biasa..xdptlari drp kesialapn..

yang penting kita ada PM baru.. hahahah..

get well soon eima..
mcm mana leh jatuh tu?

εïзmummyHazaεïз said...

Hehehe typo terselah..

Sakitnye jatuh tangga kan

Sweetmama said...

get well soon eima..

itulah bahaya betul typo yg dh lari betul maknanya..

AnneRaini said...

hadoii...ni ler kalo jadinye kalo nak cepat...

ch@ said...

lor,
lekas sembuh mek.
hahaha, terror mata orang2 yg membaca ni, cekap.

Lynn Damya said...

Salam, haa tu dia siap dpt MC lagi, kesiannye ko kak..cepat baik ye :) hehe..haa pasal typo ni, mmg sgguh mengundang keprihatinan masyarakat~ haha..semua pun lawak! :p

Kopiolimauice said...

kisilapan terang lgi besuluh tu...