Friday, November 14, 2014

Aku Jadi Orang Ketiga Penghalang Cinta Mereka | the real love story ni



Jong jong inai
Mak ipong waja wali
Sepak tunggul inai
Berdarah ibu kaki




sesuai sangat lirik lagu tu dengan entry aku hari ni 

KISAH CINTA ANTARA JARI KAKI ♥ KAKI MEJA
so sweet

dua-dua dari keturunan yang sama cuma berlainan darjat
berketurunan KAKI 
patutlah boleh jatuh cinta 
macam cerita cinta lain 
pasti ada pihak ketiga yang akan merana
dan cinta meraka tak kesampaian
pihak ketiga yang menjadi penghalang dan yang merana ialah tuan punya kaki 

aku slalu kena cam ni 
berdenyut dia ...sampai rasa senak perut 
rasa nak tendang balik kaki meja tu 
pakej sekali maki hamun 

salah sendiri tapi maki hamun meja
har har har 



12 comments:

ch@ said...

ibu jari ok sket sakitnya, paling tak tahan jari kelingking. rasa mcm da tercabut je. mmg sumpah habisla, walhal sendiri yg terburu-buru.

MizzTina said...

selalu kena, pastu smbung sepak benda tu..pdhal slah sendiri..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ahaha wat suspen je...

Chekgu Azrine said...

tajuk bikin panaihhhhh
hahahhaa

AnneRaini said...

hahaha...masa tu maki hamun sorg smbil thn sakit.

Nadratul Syazwana said...

Hahahhaha sakit kott kalau kena ni T_T Rasa macam tercabut kuku padahal takde apa pun hahaha

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

'mereka' bercinta u yg merana..hehehe..sabar jer la..=D

Kira Sakura said...

kannnn sekali tersepak tu mak aiiiii rasa nak bebel satu hari suntuk!!!

Diana Rashid said...

sama la..rasa macam darah naik sampai kepala lepas tu nak terbalik kan semua apa yang ada..hehehe

~aSHa~ said...

cuba sepak lagi sekali....mesti cinta bertaut...ikikikiki

Sweetmama said...

hahhhha...adoi, selalu jgk terjadi mcm ni

Lynn Damya said...

Salam, haha memang! aku benci bila jari last kaki aku ni bercinta dgn tepi2 meja or kerusi...menderita betul...urgh!!