Friday, November 28, 2014

Laksa Tragedi | Aku Yang Trauma

walaupun cedera ringan malam 26/11/2014 lepas
tapi tetap berselera untuk makan Laksa Tragedi


tak brape cukup bahan 
tapi aku mmg suka laksa tanpa telur rebus dan daun selom/salad

nasib baik ade separuh periuk lagi yang selamat 
yang separuh lagi selamat melecurkan dada aku 

tapi serius aku cakap aku trauma sikit ke dapur tambah² kalau masak air atau menggoreng
seriau, hahahhaha



10 comments:

Aty_Fared said...

weeeyyhh sedap nya laksa... aku sejak mengandung..hari2 rasa nak pekena laksa.. yang pedas2 sikit..yang masam2 sikit..yang pekat2.. pheewww...-okeh..takde kene mengena ngan entry..harap maaf-

eima said...

Aty..aje kena mengena ....laksa har har....
Ngidam ko lain mcm betui la.....

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Salam Perkenalan.
Follower #479
drshikinzainal.blogspot.com

Eka Tikah said...

sedapnyeee laksaa. hehe :P

nuyui a.k.a miss YUI said...

Sdp tuu kak..

Puan Kutu said...

suka juga laksa.tp versi sendiri bikinlah..suka telur rebus tapi tak suka sampah2 tu semua.hehe

hainom OKje said...

Nak tau cerita jugak tragedinya ni...sat lagi nak terjah.
Okje selalu buat laksa pakai sardin tin jer Eima...

zarulfarhana said...

tragedi kenapa nie...

Cik Puan Eka said...

alaaaa terus ngidam laksa. Baby tendang2 je bila tgok laksa ni hihihihihi..

eka suka laksa kuah kaler kelabu. Laksa cili api. Ohhh sedapnyaaaa

Lynn Damya said...

Salam, hahaha aku ingat betul2 nama laksa tu laksa tragedi, rupa2nya ko yg letak nama tu ea kak..haha