Tuesday, November 4, 2014

Pahang Juara Piala Malaysia | aku yang lambat

seminggu dua ni aku agak bz 
tah ape yang bz pun tatau 
dah 4 hari dah pun ...dan seluruh Malaysia dah tau sape juara Piala Malaysia 2014

tapi hari ni aku baru nk up story 
huhuhu
sabo je la 

dan paling best, entry hari ni adalah menggunakan PC baru kat opis aku 
gamaknye tak mo canangkan kat org ...hampir 7 thn kot dok guna PC lama tu ...
mmg penyebab aku malas nk bukak blogger 
asal click browser...mau dekat 6-8 minit br keluar 
nk taip entry pun jadi malas .... harap pasni aku dah tak mls nk buat entry baru dah 
ok dah dah ...

Malam Final Piala Malaysia 
Pahang vs JDT 
enPanjang je pi stadium ngan kawan-kawan die
ai ngan anak-anak tgk kat stadium astro je 
buka channel 802
boleh tgk dgn jelas dan replay 
siap kulit muka gerutu pengulas pun nampak 
peluh menitik² si razman capt pahang pun jelas
nampak si poyeng tumbuk perut ambri yahya 
nampak dengan jelas TOK GAJAH baring tgh pintu gol 
sampai 2 kali cubaan JDT jaring gol terkena tiang

bab nampak tok gajah baring dpn gol tu aku kelentong korang

dari berasak... belengas...bersempit ...
aku rela hati tgk kat rumah je ...tak sanggup kot nk pi stadium 

sama seperti tahun lepas 
bezanye umur memasing dah bertambah
Penyokong Tegar Tok Gajah wlupun sorg pun bukan org Pahang





7 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah smgt!!

oohh pasni msti raji bw ni kan..ekekeke

Fai CeritaCinta said...

betullah, sama dengan fai.. lagi rela hati tengok kat rumah... jelas pun jelas, hihi..

safurara said...

hahahahaha.tahniah pahang!

Dzil Khadeeja said...

Hogoh Pahang Hogoh..haha..nak g stadium tiket abes wey...frust Yah anak beranak..naseb Pahang menang =)

bunga_rose said...

comelnyee anak2 ko pakai baju tok gajah.. yeay!!! pahang menang suka suka suka..

Daddy Ziyyad said...

Perghhhh..penyokong kuat Pahang tu...
Tahniah...:)

Saya sokong JDT...hahahaha

LYAfrina said...

waa..semangat ni.. hogoh pahang hogoh