Wednesday, December 24, 2014

1st Time Guna Cloth Dryer | Jakun

Masih lg dalam percutian belah utara .....
Menggunakan kemudahan yang disediakan ...
Ai is jakun
Almaklumla x penah tgk dan jumpa cloth dryer ni
Kita dah bayar pulun le guna ....
Lagi pun banyak baju kotor dah 4 hari dah berjalan....
Balik ni bawa balik baju kering dan bersih....



Jom sambung berjalan lagi ....
Nanti ai pulun BW  uoll plak ye nanti....

12 comments:

Jueliza Jamani said...

guna dryer kat dobi jer.. kalo kat umah harap matahari jer.. dah la skrg asyik hujan baju pun lembap jer.. mula lah ke dobi kasi keringkan..

Lynn Damya said...

Salam, hahaha ini klw aku pun mesti jakun jugak ni..

nuyui a.k.a miss YUI said...

Hehehe hrusla guna sbb dh byr

syawalsimpsons said...

aku pon tak penah guna lagi

siti natrah said...

assalam...ti pun dlm kategori jakun gak...huhuhu

Kopiolimauice said...

betul2 rugi klu tak digunakan....senang keje blk umah tgl letak kat lemari baju je ye

AnneRaini said...

seronokla kg kat langkawi...leh hangkut mcm2 bawa balik..hehe

TeacherAzimah said...

Wahh bercuti ke mana tu?? Bestnya! Aku dah 5thn guna dryer kat rumah..mmg puas hati berbaloi2 sgt. Tak menyesal sket pun beli dryer ni. Sgt membantu kerja2 pengurusan baju.

Ibu Lala said...

Hr tu ada plan nak beli gak benda ni. Pk punya pk smpi skrg x beli beli lg. x de tempat doh nak letok

Fai CeritaCinta said...

musim hujan ni memnag sangat berguna. tapi fai guna yang kat dobi je.. 14kg RM4.50... hihi.. basuh siap2 kat rumah, lepas tu keringkan kat dobi self servis. kat JB ni dah banyak dobi macam tu. memang senang, dah kering terus je lipat. hihi...

zarulfarhana said...

saya pon xpernah guna ni

Aty_Fared said...

aku pernah tengok..tapi tak pernah gune lagi.. huuu..mesti jakun gak nanti.. ngeeee