Friday, December 5, 2014

Apam Manis Mamak, Sedap Rupanya

si penggemar Apam Manis Mamak 
2 biji die sorang je 
mmg sedap pun ..manis2 cicah plak ngan kuah susu+santan manis

aku baru tau wujudnya apam manis ni kat kedai mamak 





menu aku plak harus la roti canai banjir dal kari 
 hari-hari menu ni pun aku tak jemu 

time dah time nk pi sarapan ....
bawa si Fahim si peneman mama utk sepanjang disember 2014 ni




18 comments:

syawalsimpsons said...

dia behave fahim ni ikut mama G opis...takpe....mau kalo izz ikut aku g opis...masak aku..hahahhahha

Chekgu Azrine said...

Sedapnya fahim makan..

AnneRaini said...

tak pernah try pon..sesuaila utk budak2 kan sbb die manis.. Nak try orderlah nnti.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg sdp.. eh lama lak xmkn apam manis ni..

IeRA said...

salam

belum pernah try lagi..sedap ke?

NinaAz said...

nina takat ni ROTI CANAI BOM BANJIR j yg order. heheh. yang lain tak nak :)))

MissNadia said...

apam manis mmg sedap. N pun suka

miranadia said...

apam manis ni rupa dia macam apam lenggang kan. cuma apam lenggang dia akan gulung.

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

macam apam lenggang kat utara..
kat kedai mamak mane yg ade ni..
feveret ni tp susah nak jmp yg sedap..

Kopiolimauice said...

dah lama nye tak mkn roti canaiiii lempeng manis tak penah try lgi

Lynn Damya said...

Salam, haa xpernah try, lagipun xberapa gemar yg manis2 cmni, roti dgn kuah kari baru sedap! nyum2~ haha

LydSunshine said...

Zee, kat mana makan apam ni? Nak makan jugak. Dah lama teringin. Ari tu tgk dlm tv dlm rancangan Taste With Jason, kemain terliur. nanti pm kat komen saya boleh? Please.. hehe. over plak tetibe.

LydSunshine said...

ALamak, sorry, ni ima bukan zee. Terpening kejap sebab buka banyak tab sekaligus.

TeacherAzimah said...

Apam manis mamak? Errrr x pernah dgr sblm ni. Camne rasanya ya? Huhu

zarulfarhana said...

tgk tgh2 malam mcm nie mmbuatkan teringin nak makan jgk

hainom OKje said...

Eh? Tak pernah tahu pulak kewujudan apam mamak ni, ada yeh eima?...

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Favourite nih! Sedapnya..=D

Nor Lyana Zamberi said...

ni kat mana eh?