Wednesday, December 10, 2014

Pulun Nak Dapatkan Voucher Legoland Malaysia

hujung-hujung tahun ni 
sejak cuti sekolah bermula
banyak syarikat-syarikat yang membuat promosi 
Voucher Diskaun ke Legoland Malaysia

antara syarikat aku perasan 
PETRON dan STAEDTLER

PETRON menawarkan Voucher RM40 dengan pembelian Tiket Legoland Malaysia termaktub dengan terma dan syarat

dan STAEDTLER pulak menawarkan Kid Go Free With Full Paying Adult Ticket


haaaaaaaaaa dedua menarik 
boleh pilih salah satu 
promosi mana yang korang rasa berbaloi 

tak penah hayat enPanjang bubuh minyak kat Petron tapi sebab tertarik dengan Promosi ni kami terjebak 

dan bagi yang tengah cari peralatan dan alat tulis anak untuk tahun depan boleh la sambil menyelam minum air 
beli barangan STAEDTLER minima RM20 layak untuk 1 Voucher berserta bukti pembelian

bila kira-kira jimat banyak tau dangan promosi ni 
haaaa ni la masa yang sesuai ambil peluang untuk ke Legolanda sambil berjimat 


sape-sape yang ade plan nak ke Legoland tu boleh la amik peluang ni ....

nak tau lebih lanjut pasal promosi boleh jenguk kat laman sesawang 



15 comments:

Ibu Lala said...

Cam menarik je. Tu. Tapi dah pernah pegi legogland. Dapat tiket dari toyrus.

Nad MamaZN said...

bila la dpt pi legoland ntah...
puas dah pujuk papazakwan hewhewhew :(

syawalsimpsons said...

tak jauh dah ngan umah akob tu,,..tp tah bila nak G tah...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hang ni pi legoland ka?

zarulfarhana said...

wah bestnya kalau dpt

nuyui a.k.a miss YUI said...

blh jimat dgn baucer yg dpt tu..

faraherda.razalan said...

Legoland cekik darah. Hahahaha! Tapi anak asyik pujuk nak pegi. Haih! Nak kena cri jalan mcm awak gak ni. Tapi bt masa ni kena hold dulu sbb adiknya baby lagi. Kang bila adik dah bsr, nak pegi lagi. Mommy mane de uit!

Chekgu Azrine said...

InshaAllah tahun dpn bru nk g legoland ni..ikut lawatan sekolah.ngee

MizzTina said...

hri tu sy ada dpt voucher ke legoland dr shell.. tp xtau nk bg sape.. ada 4 rsnya, potongan RM40 setiap satu.. smpi dh tamat tempoh, buang mcm tu je..

lieyalatif said...

skrang mmg byk peraduan mcm ni kan eima....tak isi rugi laa sebab mmg kite pun dok tgk buat persaiapan anak sekolah kan....leh je join...mane tau ade rezeki kan....dpt gi free..sape nak bagi pergi free2 gitu....

Daddy Ziyyad said...

TQ for the info!!
Petron tu saya selalu isi, cuma saya tak perasan promosi Legoland tu

Puan Kutu said...

baguslah klu dpt jimat..kami mmg tegar isi minyak dekat peteron,tp bley lak tak perasan pasal promo ni..yelah buat2 tak perasan pun takpe.tak cukup budget lagi nak jejak legoland.hehe

Diana Rashid said...

menarik nih..boleh la bawak keluarga jalan2..

Najib Ariyan said...

menarik tu tapi saya tak minat nak pegi Legoland... kalau dapat saya akan bagi kat orang lain

LYAfrina said...

insyallah..
moga ada rezeki anak2