Thursday, December 25, 2014

Seram, Ngeri semua ada !!

Kami sedang berseronok tapi ade yang lain sedang berada dalam kesusahan 
Sedih bila pikirkannya
Semoga musibah cepat2 selesai
Banjir cepat surut dan semua mangsa banjir selamat
Kami di sini hanya mampu panjatkan doa untuk keselamatan dan segalanya mudah untuk mereka di sana

(,~ _~,)

_______________________________________








Come if you dare!!
The most haunted place in Southeast Asia



cerita penuh akan menyusul nanti selepas aku kembali bekerja dan percutian kami tamat ....inshaa Allah

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

Uih apa tu.
.

Lynn Damya said...

Salam, wah kak! ini muzium perang yg ade kat Penang tu ke? Sy ade mai jugak dulu, ade mcm masuk2 terowong bawah tanah laluan tentera dulu2, tp xigt lah pulak pe name tempat tu...tp mmg scary! sbb kesan darah tahanan2 yg kena tembak dulu masih kekal smpai sekarg bak kata penjaga tempat tu...tatotnye~

MizzTina said...

erkk..kt mn ni kak?

syawalsimpsons said...

muzium kaa

eima said...

Nanti ai buat entry penuh....tgh bersiap nk ke luar negara seberang ni .....

Puan Kutu said...

pergi mana tu?macam seram sgt bunyinya.hehe..

Chekgu Azrine said...

Pebenda ni sis...nti cerita rk

zarulfarhana said...

mcm seram ja