Monday, January 5, 2015

Adek Icha 1st Day Skool Baru

lama betul tak menulis
hujung tahun macam aktiviti nak diselesaikan ...

so pagi ni cerita pasal Adek Icha 
hari 1st Day skool baru 
die sangat bersemangat dan yakin paling besh tak menangis pun 
mama kagum adek 
tak sangka mama awak boleh terima perubahan baru just like that 
tak de pun drama air mata 
mama terlalu memandang rendah kat kamu adek !!

Good Luck dan Study Hard !!




 hari ni aku rasa 
anak kecik aku ....baby aku ..... dah besar ....wuwuwu
selama ni aku rasa adek icha ni baby lagi tau 
tetiba bila aku  buat keputusan nak tukar tadika 
sbb nak dekat dengan skool abang dia
dan hari ni plak adek icha pakai uniform dengan keyakinan yang adek icha tunjukkan 
buat aku rasa baby aku yang dah besar !!

12 comments:

ruziyatul mona Adzibi said...

comei anak dara nih!

Nieyl said...

Dah g skool dah yea..
gud luck..:)

syawalsimpsons said...

dah beso yee....tadika mana icha duduk sekarang.....baguih la icha

Azizah Green Line said...

tu la budak2 kan kak..cepatnya besar...

lieyalatif said...

rata2 hari ni semua update pasal fist day kat sekul kan heheehhe...tapi versi tadika laaa...tgu sekolah kebangsaan plak start mgu depan sure ramai update pasal first day kat darjah 1 plak heheeheh..seronok tgk....

icha pun muke steady dan berani tu...sure senang dpt kawan n balik sekolah nanti mesti becok citer sekolah buat mcm2....

hepi new year n salam maulidur rasul eima....

~aSHa~ said...

ha baby dah besar.....
marilah meramaikan umat mcm akak ihihihihii....best bau baby..ikiki...
saje sakat eima..

good luck adek icha

Chekgu Azrine said...

Wahhh...semua update anak2 g sekolah nih..syiok akk baca

ch@ said...

comella icha, brave dan behave.
chukahaeyo icha. (tahniah icha).
kakakAuni blm masuk sekolah lagi, 6hb nnt. Adli pun tak masuk sekolah lagi, manja sesangat.

wahida said...

bijak je icha...macam tu lah bagus...tak nangis...very independent...

nuyui a.k.a miss YUI said...

Smgt tgk dia.hihi..

AnneRaini said...

kecik comel je si icha ni...beg pon nmpk lg besar dr die..hehe

Diana Rashid said...

Budak2 sekarang dah bijak..tak de nangis2 dah..:)