Thursday, January 22, 2015

Aiskrim Nestle | Mat Kool Butterfly | Sedap !!

Dalam minggu lepas perasaan kat tong aiskrim Nestle ade aiskrim baru 
Mat Kool Butterfly
So tadi try beli sebab nampak comel


Harga RM1.80
Berperisa strawberri dan anggur
Yang sedap

Aiskrim Mat Kool butterfly 
Kembar 
Ade 2 stick dan boleh dipisahkan sayap rama-rama


Kami kongsi bersama 
Satu stick untuk mama 
Satu lagi untuk Fahim
Wahhh gitu sekali
Kalau untuk pasangan kekasih sangat romantik ok

Dengan warnanya yang pinkish dan rasa yang sungguh sedap ...
Masam-masam manis
Tekstur aiskrim yg sangat soft 
Cair dalam mulut dan tekstur seperti tekstur aiskrim dari yogurt 

Mmg sedaplah.....
Esok nak beli lagi lah



11 comments:

Chekgu Azrine said...

Ni ank2 akk tgk maunya nyendeng swh beli nih..haha

Cik Puan Eka said...

wahh mcm best ni. Cute plak boleh share sorang satu kepak. heheheehe

syawalsimpsons said...

dah macam iklan, buat aku terpengaruh jugak...dasarkan kawan ko ni kan..hahahhahah

Diana Rashid said...

wajib beli nih..heheh..

nuyui a.k.a miss YUI said...

Ok.t.nak try.

MizzTina said...

amboi kak, buat main kan buat sy terliur.. okbye

aizamia3 said...

menarik..
ni mintak en. suami belikan dua..
ai share dgn dak Nuha.. dak Adik share dengan dak Kakak.. en. suami tengok an je.. kehkehkeh..

Kopiolimauice said...

cantik nye siap boleh bahagi dua lgi...

ros_reeza said...

cantiknya bentuk dia. hihih.. macam nak beli je..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ima,
baru ja iols nengok iklan sekim ni sabtu ritu he3

LYAfrina said...

fasya pon dh rasmi...