Monday, January 12, 2015

Fahim Darjah 1 | Fasa Baru Kehidupan

Hari ni bermula satu lagi fasa baru dalam kehidupan Fahim
Semuanya kena lebih berdikari dan beryakinan 

Aku kejut fahim awal hari ni ..lebih awal dari selalu...lebih awal dari tahun lepas semasa di Prasekolah
6.00 am dah bangun mandi
Pukul 6.30 sarapan 
Sarapan pagi ini dan bekal adalah nasi lemak homemade
Aku bangun awal sediakan sarapan 
InshaaAllah hari2 seterusnya pun macam tu...

Good luck fahim


Belajar beli air kat kantin...walaupun dah bawa bekal....saja nk train die

Makan bekal dari rumah....

Train ape perlu buat selepas makan....

Sarapan dulu sebelum keluar dari rumah


Nasib baik semua harga makanan dan minuman RM1.00
Senang budak nak kira duit....
Air 1 nasi 1 bg 2 keping duit biru rm1.00


Hari ni berjalan lancar 
Aku hanya tgu sampai pukul 10.00 am je
Lepas terus balik
Pukul 12.30 baru nak gerak ke sekolah balik jemput Fahim
Dan sebelah petang sesi kafa pulak.....

Semoga Fahim jadi anak yang soleh dan berjaya dunia akhirat dan rajin belajar amin....
InshaaAllah

22 comments:

Nieyl said...

Alhamdulillah...
semoga fahim jadi pelajar yg cemerlang...anak yg soleh dunia dan akhirat..Amin..semoga dipermudahkan segala urusan..:)

Lynn Hamzah said...

insyaallah...semoga ALLAH SWT permudahkan...

MizzTina said...

bgs fahim.. ehh, apsal nmpk tonjang.. mcm apak dia ye..

AnneRaini said...

seronok tgk anak2 masuk sekolah.. kamipun hari ni kemain awal keluar.. tadika tak bukak lagi kami dah terpcak dah..haha

Kopiolimauice said...

gud luck fahim...smga jadi pelajar cemerlang ek...

wahida said...

Fahim dah besar...

comel nya tupperware fahim tu...

Najib Ariyan said...

nampak macam steady jer tu... ke dia dah biasa bersekolah masa tadika... kalau zaman sekarang darjah satu bebudak dah biasa... zaman dulu ada pilihan kalau tanak ke tadika... tu yg problem masa masuk darjah satu

Diana Rashid said...

semoga cepat dia dapat sesuaikan diri kat sekolah...

nuyui a.k.a miss YUI said...

Nmpk mcm ok.. good boy..

Puan Kutu said...

bagus fahim senang diuruskan..Alhamdulillah semoga sepanjang tahun dipermudahkan. belajar rajin2 ye fahim!

Puan Kutu said...

bagus fahim senang diuruskan..Alhamdulillah semoga sepanjang tahun dipermudahkan. belajar rajin2 ye fahim!

Puan Kutu said...

bagus fahim senang diuruskan..Alhamdulillah semoga sepanjang tahun dipermudahkan. belajar rajin2 ye fahim!

Puan Kutu said...

bagus fahim senang diuruskan..Alhamdulillah semoga sepanjang tahun dipermudahkan. belajar rajin2 ye fahim!

Puan Kutu said...

bagus fahim senang diuruskan..Alhamdulillah semoga sepanjang tahun dipermudahkan. belajar rajin2 ye fahim!

Chekgu Azrine said...

alhamduluillah..
fahim dah besar
lepas ni sekejap je dah ambik upsr..hehehehe

semoga belajar rajin2 ye fahim

Mar Mansor said...

selamat bersekolah fahim

Kira Sakura said...

Alhamdulilah, moga Fahim terus jadi anak yang pandai dan berdikari. bagus betoi first day sekolah xde drama air mata hihihihi

~aSHa~ said...

awal fahim bangun..

dia tido jam berapa??
anak2 akak tido jam 10...liat jugak nak bangun..

tlg jawab ye dia tido kul bape...

ihihihi

hainom OKje said...

Hehe.....dah sekolah rupanya.....seronok tak Fahim Eima?

Mama mithali ni, punya semangat nak bangun awal buat bekfes tu anak! Bagus...bagus....
Dulu masa okje sekolah bawak bekal duit 20 sen jer tak pun 15 sen rasanya dulu kuih sebijik 5 sen kot

Lynn Damya said...

Salam, wahhh Fahim dh school :D tahniah, semoga dia senang dan mudah faham ketika belajar, dan akak dpt sediakan bekal hari2..haha (n_n)

ros_reeza said...

Dah masuk sekolah yer.. Moga Fahim dapat sesuaikan diri ;) best dapat bawa bekal dari rumah :)

nurbijen said...

Bagus fahim pandai bawa diri kat sekolah... Belajar rajin2 yer fahim