Tuesday, January 6, 2015

Small ICT at Pulau Langkawi

Macam di ICT tapi kecik je kat Pantai area Pekan Rabu Langkawi 
aku terlupa ape nama pantai tu 
tapi klu siang cantik pantai tu bersih je cuma air lautnya berbau minyak sikit la 
area kuah kan ...banyak feri, bot dan kapal-kapal berlabuh 

tapi bila malam ok la cantik ....ade lampu² pelbagai bentuk dan warna 
walaupun kecik .... ok la kalau takat nk bersiar-siar
selepas makan malam bagi makanan cepat hadam sikitkan 






Lokasi 
Berdekatan dengan Pekan Rabu Langkawi dan Jeti Pelancongan di Pekan Kuah

13 comments:

Nur Inani said...

wahhh.dekat langkawi pun dah ada ict :D

AnneRaini said...

best betul balik kg langkawi... entry makan2 kat bawah tu lagi mengancam dan mnggoda..hehehe

MizzTina said...

ict shah alam pun xpernah jejak.. ni kan pulak kt langkawi..hahaha.. kesiannya sayaaa

Lynn Hamzah said...

singgah dan terus follow...bertambah lagi tempat yg boleh dikunjungi di langkawi...

Diana Rashid said...

nampak cantik dan bersih tempat nya..

Daddy Ziyyad said...

saya tak pernah tau ada ala ala ICT kat Langkawi...yelah, last ke sana pun tahun 2004!

ch@ said...

lawaaa.
yg kat shah alam ni pun aku tak pnh g lagi mek, apatah lg yg jauh nun ke sana.
budak2 suka lampu2 camni kan?

LYAfrina said...

mmg cantik dgn adanya kilauan api warna warni ni..
ICT pon lya x pernah smpai lagi

nuyui a.k.a miss YUI said...

Mkin maju sana.. heheh

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Wah hebat kat langkawi pun dah ada mcmni..best! =D

syawalsimpsons said...

tak penah tahu ni....boleh la terjah kalo aku singgah langkawi nanti

Cho Zila said...

oo dulu takder!!! bestnyer boleh bergambar.. +

hainom OKje said...

Ohhhh dah ada tempat gini yek.....Wahhh nampaknya OKje kena pergi Langkawi ni hihi