Tuesday, February 10, 2015

Anwar Ibrahim di Penjara 5 Tahun

Anwar Ibrahim dijatuhkan hukuman 5 tahun penjara




Patut la putrajaya banyak road block tadi

10 comments:

Bahrain Ramlan said...

Takziah buat Dato anuar, Sama ada salah atau benar ALLAH MAHA MENGETAHUI.

http://adarain.com

lieyalatif said...

tu pesan kat hubby semlm takyah keluar lunch hour mkn kat kafe opis jek kalo tak ade termangu dlm keter kang huhuhu....

mujur opis lieya bukan belah2 sane...

eima said...

@lieyalatif

opis kite sekawasan cuma aku je tak penah terserempak dengan ko lagi hahahah

MizzTina said...

no komen..huhuhu

syawalsimpsons said...

mak aku cakap..asal tak 10 tahun je...gaya tanya macam aku lak hakim..hahahhahah

nuyui a.k.a miss YUI said...

Xde nak komen apa. Huhu

LydSunshine said...

Permainan politik belaka ni.

Kopiolimauice said...

dah dijatuhkan hukum ek...

LYAfrina said...

huhu.. tak tau nak komen apa...

Azizah Green Line said...

alahai...no komen bab2 politik ni