Wednesday, February 4, 2015

Cekgu Kepada Alisha

pagi tak sempat lagi nk cerita kisah jalan2 zon selatan tahun lepas lagi 
yang cuti bulan ni ke zon selatan pun tak leh nak cerita lagi 
tgu free sikit 
sbb pagi ni ade meeting lak 
ni pun taip laju-laju 

Fahim sejak dah besar sikit ni nampak gayanya cam garang 
dan pandai marah2 
sebagai contohnya nak mengajar adik tulis ABC
adek tak nak ikut ape yg die ajar mula la ...merajuk ...melenting...
blah ... pastu datang balik tgk perkembangan 

sanggup tu bawa pen dari rumah 
sbb tau nak pi alamanda 
kompom nak poww abah beli buku 
akai die tu berjalan je tau 



die bawa pen sbb nak jd cekgu kat adek la tu ....
ajar la abg .... mama lagi suka 


jom pi meeting dulu ..... pertama kali aku taip entry dalam masa 5 minit !!

10 comments:

Daddy Ziyyad said...

Bagus tu Fahim, ada insiatif nak ajar adik...selalunya adik akan lebih mudah dapat....hihihu...cuma jgn la garang sangat :P

Nieyl said...

Singgah pagi...
Selamat bermeeting kak...
pandai ajar adik..bagus2...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

Bagusnya dua beradik ni..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

amboi2x..garangnya cikgu adik..hihihi

nur anis said...

amboi...bagusnya jadi cikgu...

aizamia3 said...

Masa mengajar je garang, waktu main kena sabar lak dengan kerenah adik.. ;)

Puan Kutu said...

Untunglah ada abang sebagai cikgu..senang kerja mama!

Cho Zila said...

baguih.. baguih nak turunkan ilmu.. mesti boleh berjaya adik beradikni...

MizzTina said...

mcm sy dl la kak..ajar adik sy tp xmenyabar..asek mrh² je.. last² sy yg siapkn keje sekolah dia..

hainom OKje said...

Amboi cepatnya .......mmg dahsyat sungguh tu kalau 5 minit jer entri dah siap