Tuesday, February 17, 2015

Karipap Tersedap di Putrajaya

selang seminggu
setiap pagi
aku dan enPanjang akan bersarapan sebelum masuk kerja 
sbb enPanjang akan masuk kerja lewat sikit 
aku suka sbb tak perlu bersusah nk cari makan pagi 
so minggu ni turn bersarapan sebelum ke opis

pilihan sarapan setiap pagi harus la mamak 
yang tu je buka awal-awal pagi dan cepat servisnya 
kang cari yang slow2 ...mana nk kejar punch card lagi ..mana nk makan lagi
kang tak pasal-pasal rekod kedatangan aku buruk

ni nk bagtau karipap tersedap buat masa ni di Putrajaya yang penah aku makan 

ade 2 pilihan karipap 
satu sardin satu lagi karipap ayam kentang 
sedap sangat 

dua2 karipap bukan dua2 ade hari2 
sehari 1 jenis karipap je 
tapi dua2 jenis tu aku dah penah rasa dah 
sardin sedap .....kentang ayam pun sedap 
kulit rangup....dan inti yg sedap cukup rasa

karipap kentang ayam pagi tadi



so di sini aku isytiharkan karipap ni adalah karipap tersedap di Putrajaya 
buat masa ini berdasarkan selera aku ...di ulangi selera  aku 
hehehe

sila ke Ali Maju Cafe, Presint 18 untuk rasainya
mana tau selera  kita  sama 


7 comments:

AnneRaini said...

nanti aku try...

Ibu Lala said...

Kalau akk mmg sarap kat opis je hari hari. X sempat nak sarap kat luar sbb smpai opis pun dah lambat.

hainom OKje said...

I pun loike loike karipap very much tau....sedap sangat ke? Huh tetiba nak rasa. Tapi putrajaya tu bukan kawsan okje lah Eima....nampaknya kena tahan seleralah...huhu

Kopiolimauice said...

bpa sen seketul tu klu kt kg dpt la 3 ketul singgit kn

Puan Kutu said...

ohh jauh Sgt tu nak carik karipap SMP putrajaya.kt sg petani pun karipap sedap2 jugak.hebe

Azizah Green Line said...

kalau begitu mmgsedap la tuu

Lynn Damya said...

Salam, hahaha aku sukaaaaa karipap..mohon pos utk saye kat sini, kak~ haha