Wednesday, February 18, 2015

Twisties Perasa Baharu | Lime Chili

tah nape tah 
hari tak leh plak tinggal komen kat blog yang buat komen pop up window
tapi klu komen embedded boleh 

hmmm sabo je la ...

hari ni saje nk share jajan perasa baru 
boleh la sedap jugak 
aku ni suka makan jajan bila dok menunggu ka 
dok sesaja ka 
semua jenis jajan aku suka 
yang moden ka tradisional semua bantai ... klu dah makan xleh berenti selagi tak abis 

ari tu aku pi antar Family mentua ke KLIA 
sementara dok tunggu diorg nk masuk balai berlepas
aku pi cari jajan kat 7E kiosk 

wahhhh ade jajan baru 
haru la rasa .... baru tau sedap ke tak 
ade plak gambo buah fav aku 
CILI
lagi la buat aku teringin nak beli 


TWISTIES LIME CHILI


rasa masam limau
pedas sikit-sikit 
bila makan banyak sikit dan lama sikit
dah rasa macam tomyam plak 
hmmmm boleh la, sedap jugak
cuma TWISTIES CURRY tetap di hati 
perasa baru ni tak lawan Curry la
curry lagi sedap ...lagi pedas

sape suka masam-masam ni mmg untuk korang 

ko tengok jajan pun aku review 
walaupun jajan ni terdiri dalam golongan makanan tidak berkhasiat dan tinggi MSG
makan sesekali di kala bosan 
harap boleh dimaafkan 




Note : tah bila nk update legoland dan angrybird park tah .. tgh mood malas nk mengarang panjang2.. tu pasal jajan pun review ...kah kah kah

18 comments:

juicy X said...

aaaaa mcm besttt je! x penah jumpa lg ni

Nad MamaZN said...

kite pun suka perisa curry lagi.. takleh challenge ngan perisa baru yg dah macam2 tu ..

Mona Lea said...

mcm sedap je ni. kalau dah rasa tomyam tu...dapat dibayangkan rasanya. mesti cari juga ni

~aSHa~ said...

akak lama dah tak makan jajan ihihi.

anak2 pun akk kurangkan

nuyui a.k.a miss YUI said...

Sdp gak ni.. ad rasa dlu.. rasa lama.juga ad prisa ni

TeacherAzimah said...

review jajan pun blhhh hahaha. aku pun suka makan jajan hahaha

wahida said...

kalau twisties feveret aku cheese atau kari je..kalau lain, tak berapa kena dgn tekak aku...

tapi perisa ni aku tak pernah jumpa lagi nok...boleh la try nnt...

Bunda a.k.a KN said...

Salam...
bunda ni kurang gemar jajan2 macam ni..apa lagi masin...ntahlah tekak tak boleh terima dah makanan kering2 macam ni..

uncle gedek said...

Kari foreva!

haha

hainom OKje said...

Sama kita Eima....okje pun suka twistis kari....Yelah mmg byk MSG tp sesekali teringin weyh hihi..
Pernah beli jugak beli perasa tu...mmg kurang dek tekak tp belasah tetap belasah hihi

Diana Rashid said...

saya suka yang curry je...yang tu je yang boleh masuk..;p

Puan Kutu said...

Lama dah tak makan twisties.lg perisa baru mmg tak tau la.huhu..

Sy kureng klu pedas2,twisties cheese tetap dihati

FarhanahAdzlan said...

tak pernah jumpa lagi perisa tu tapi twiestis ape2 pon sedap :)

Najib Ariyan said...

saya dah lama tak makan sebarang jajan kecuali kek bungkus

ch@ said...

lama dah aku tak makan menda ni. aku suka perisa tomato, kaler pepel. yg tak bestnya kalo beli, bila buka plastik isinyaaaa, ma'ai jauh ke dalam.

IntaNBerliaN said...

xpnh try lg yg ni.. jarang beli yg sebenornya.. hehhe

Azizah Green Line said...

lama xmakan jajan kak..hehe

Lynn Damya said...

Salam, haa ade nampak jugak, tp xpernah rase lagi...and yeahh! curry tetap yg paling pedas...!! haha :D