Friday, March 27, 2015

Alat Kencing Berdiri untuk Perempuan

byk betui kejakunan aku ni 
smlm jakun lain ni hari ni tambah lagi 
kah kah kah 
 
 sedang elok dok usha groupon
aku terjumpa satu alat ni 

waaaahhhh canggih betui 
untuk kegunaan di hutan mmg diakui sangat selamat
mana tau ade serangga ke ...pacat ke ....naya jugak kan 

tapi kalau disalahguna oleh golongan kekeliruan jantina  untuk masuk ke tandas jantina berlainan tu aku rasa mmg tak patut 
nak berbelagak sebagai jantina tersebut kan 

tapi tak dapat plak nak teruskan memikirkan
cara  penggunaannya

hahahahahah


jom usha Alat Kencing Berdiri Untuk Wanita 
tengah promosi ni 



11 comments:

syawalsimpsons said...

macam2 la sekarang ni kan

:-) said...

macam-macam produk ada

Nieyl said...

mcm² skrg nie kat pasaran..
yg pelik² pun ade.....

SYANI said...

Aku pun jakun juga ni.. first time tengok dengar benda ni.

♥TheOnlyFarah♥ said...

Ada perasan jugak iklan nie..adoiii la semakin pelik2 org jual skrg nie kan..

Lynn Damya said...

Salam, hahaha aku pun dok pk camne nak gunanya tu.. :p

~aSHa~ said...

ahahaha

compem akak xkan beli

LydSunshine said...

Tapi kencing berdiri ni makruh kan?

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eima,
iols pun 1st time dengor hokeyh
boleh pakai untuk time sakit2 ni kan3

LYAfrina said...

aihhhh...pelik2 sungguh lening..

Pn Qema said...

Eima.. belilah nanti jadikan testimoni hihihu