Wednesday, March 18, 2015

Komik RM9.50 tapi hanya bayar RM2.50 Sahaja di MPH

13/3/2015


Hari jumaat lepas aku bawa fahim  sebagai peneman ke alamanda nk pi pos barang SHAKLEE
Memang aku pilih syarikat kurier di alamda tu utk pos barang jimat masa dan tenaga dari beratur panjang  di pejabat pos

Saje nk reward Fahim dan nak buat bekal sepanjang perjalanan ke Perlis esoknya pada hari sabtu tu....

Singgah MPH pilih komik fav fahim
Dah siap pilih dan nak bayar cepat2 sbb enPanjsng tgh tgu dalam kereta nk pi solat jumaat

Tiba-tiba ade seorang adik manis tegur


Adik manis : Kak harga buku tu brape??
Aku : rm9.50.
Adik manis : kak sy nk guna baucar buku 1Malaysia.akak tambah yg tak cukup je....syg la klu burn cam tu je
Aku: yaAllah ...terima kasih

Banyak kali aku ucapkan terima kasih kat adik tu
Adik manis tu pelajar UITM Dungun ade trip di Putrajaya

TQ dik...


Oh ye aku cuma topup RM2.50 sahaja 
RM 7.00 adik manis belanja
Semoga Allah murahkan rezeki kamu dik


Alhamdulillah rezeki ditengahari Jumaat
Allah nak bagi rezeki dalam pelbagai cara
Tiada siapa tahu...syukur Alhamdulillah


Komik RM2.50


Note : skrg ni aku bz gile ...huuuwaaa 

12 comments:

AnneRaini said...

beria aku baca igtkan kat mph tgh sale.. hahaha. rupanya org tolong byrkn. so xde buku murahler maknanya..huhu

LYAfrina said...

alhamdululllah..mmg rezeki lah tu eima

Nieyl said...

hihi.. :)
rezeki...:)

~aSHa~ said...

dear...dua hari tak dpt bukak blog ko tau dik

~aSHa~ said...

semoga student tu cemerlang dalam pelajaran dan akhirat....sbb bersedekah...syok nyer

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui ingt mcm komen kak anne tu kak oi.. huhu..bru laju nak p mph..

apa pun murah rezeki kduanya =)

MizzTina said...

alhamdulillah..moga rezeki adik tu diperluaskan..

Lynn Damya said...

Salam, wahhh! saye ye2 bace camne nak dpt sampai murah camtu sekali, hahaha rupa2nya org belanja guna voucher..bestnyaa! so lucky lah fahim..heheheh..owh terima kasih sempat BW blog saye even bz..terharu i~ hahah :D

Kira Sakura said...

Alhamdulilah rezeki kan. ingatkan MPH buat sales gegila. baru berangan hahaahahahha :p

azizah green line said...

alhamdulillah rezeki akak..murah rezeki nnt adik tu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam liza,
he3
rezeki kan3
tanpa diduga kekadang tu

hainom OKje said...

Mmg rezeki tu Eima....cer flashback kotnya ada belanja kawan kuih Rm 2 henggit kot semalam hihi....Hari sudah terbalas...