Wednesday, March 11, 2015

Unit Pasca Banjir tu Ape?

sebenarnya aku konpius sikit baca komen di entry Fasa Baru Bermula pada Tarikh Lahirku
 hehehe 

konpius ngan kak asha 
hehehe




Unit Pasca banjir tu ape ??
tak penah dengar 

saya bertukar dalaman KPM ni je la 
boss bawa saya ke tempat baru sebenarnya
sbb tu sy ckp pengalaman baru, tempat baru tapi boss lama 

hehe 
pindah blok je 
tak jauh pun ... hahaha
almaklum la kali pertama bertukar ni 
 kecohnye lebih sikit 
kah kah kah


mode bz sikit sekarang ni 
kerja lebih sikit dari tempat lama 
harap aku dapat sesuaikan diri dan bertabahlah 

 



13 comments:

~aSHa~ said...

ahahaha akk nampak tajuk ni terus klik tau link ko ni...

unit baru tu dik...
skrg ni JPA tgh cari bosses n PA jugak kerani2 utk ke unit baru tu....under JPM tau

eima said...

ooo baru paham ... hehehe

babYpose said...

salam singgah :)

syawalsimpsons said...

boss aku pindah unit pacsa banjir tu...dolu unit pasca banjir tu bawah Majlis keselamatan negara, JPM...lepas tu unit tu di keluarkan N stand alone di bawah JPM...mcm unit integriti KPM kiter la stand alone di bawah KSU kiter....sama ngan unit tu...so unit tu, unit baru, perjawatan pon baru, tak tarik mana2 post....gitoo la...so boss aku N32 tu di lamar ke sana....arini la last arini....mmmm...walaupun dia poyo, rimau, tp dia keje tip top...dia mmg best bab keje....aku jugok la antar anak buah yg paling selaloo lawan cakap dia..hahahhaha.....

~aSHa~ said...

biasa keje tip top dipilih2 ni..ihihih

~aSHa~ said...

biasa keje tip top dipilih2 ni..ihihih

nurbijen said...

Moga dapat cepat2 sesuaikan diri...
Btw, happy belated birthday :)

Najib Ariyan said...

naik gaji ker?? tahniahhhh... murah rezeki...

nusha fasha said...

Hahaha xpela.keje elok2 na.

ros_reeza said...

All the best di tempat baru kak ;)

azizah green line said...

keja elok2 kak ye

Pn Qema said...

Good luck my dear
Semoga dipermudahkan segalanya
Kim salam bos ok.
AKAKMU YG CUTE
hahahah

Pn Qema said...

Good luck my dear
Semoga dipermudahkan segalanya
Kim salam bos ok.
AKAKMU YG CUTE
hahahah