Monday, April 27, 2015

Family Pool Size L2mxW1.5mxH0.5m cuma RM39.90


Hari aku bercuti bersama anak-anak di rumah
Budak berdua bercuti peristiwa sempena hari sukan sekolah masing-masing

3 hari ni budak berdua tu berulang main air sampai 2-3 jam sekali main
Sehari 2 kali 
Kemain seronok

Bertabah la bila hujung bulan nanti bil air melambung 

Hari sabtu lepas lepas balik dari Hari Sukan Tadika alisha 
Kami ke Tesco Kajang
Niat asal hanya untuk membeli kain ela utk Fahim untuk dibuat baju melayu raya nanti

Tapi terlajak masuk ke dalam Tesco usha-usha harga
Wahh banyak promo

Paling menarik of coz la yang ni
Murah sangat-sangat
Sbb besar 




Promosi ni dari 25 april hingga 6 mei 2015
Banyak juga barang harian lain murah seperti sunsilk shampoo rm7.99 750ml





13 comments:

syawalsimpsons said...

jimat tu...tapi kalo beli untuk kat umah aku tu, tak muat...

juicy X said...

waaaaaaaaa bestnya!!! teringin jugak nak berendam nihh

AnneRaini said...

eh murah tu.. nak jugak.

Allene typicalmommy said...

murahnya.. best tu besar...

Kopiolimauice said...

murahhh giler jauh tu diskaun nye besar plak tu puas berendam

Nad MamaZN said...

murah. tp tu la, tggu je la bil air akhir bulan, hehe..
xpun, tadah air hujan :P

Nieyl said...

Jimat...
dlu kolan umah menjadi mangsa nieyl..hahaha :P

aTieYusof Family said...

wow... kira murah lah tu kan..sayangnya kat sini TESCO takdak..huhu..
yg anak sy punya kolam tu dah koyak, beli masa turun KL dulu di Sogo..:)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ima,
rumah ateh tanah boleh laaaaaaaa
iols ni rumah ateh langir
acaner nak ber-pool bagai he3

Kira Sakura said...

ktorang beli kan uwais pool kecik je. sebab utama nak jimat air tu la hahahaha. kecik pun setengah jam jugak nak tunggu air penuh. air kat sini tekanan rendah. tapi yang bestnya bil bulan tetap RM6 alhamdulilah ^.^

nini said...

Wow.....berkenan jugakkkkk......grrrrr....

Puan Kutu said...

kt rumah ni pun ada kolam.tp takde tempat nak bentang..tersimpan je la kt lemari,haha

hainom OKje said...

Kalau Okje beli agaknya sapa nak mandi ek?...Takkan mak pulak nak mandi kat tgh laman tu haha