Friday, April 17, 2015

Ikut Saranan Pak Menteri | Jom Bertani


Demi ikut saranan pak menteri
Nk kurangkan perbelanjaan harian disebabkan gst
Dan tah bila nk dapat hasilnya ini

Jom BERTANI
bukan sekadar sihat dan dijamin selamat tanpa bahan kimia
Tapi dapat eratkan hubungan suami isteri
Bergurau senda sambil bertani
Beramas mesra ....eh eh eh beramah mesra la
Tolong menolong...manja gedik2 ketakutan bila jumpa cacing dan siput p.i.g ...
Kah kah kah





Beli benih yg dh ade buah dengan harapan dapat tuai hasil cepat...
Jimat duit bayar gst

Oh ye gunakan Basic H Shaklee sebagai pencegah serangan serangga perosak seperti ulat, penyengat dan hama daun dan lain2 serangga dan penyubur tanaman  demi dapatkan hasil yg banyak dan segar serta berkualiti



Cukup mudah digunakan
Hanya bancuh setengah sudu teh basic H shaklee dalam air dan masukkan dalam botol spray seperti ini dan sembur di semua bahagian pokok



Lebihan bancuhan basic H shaklee yg digunakan untuk mencuci sayuran, rendaman pakaian atau utk mop lantai boleh dijirus di pokok untuk menyubur tanaman

All in 1
Sangat jimat dan paling penting selamat kerana ia organik dan tanpa bahan kimia.

Basic H shaklee bukan sekadar pencuci lantai tapi ia pelbagai guna dan sebagai rawatan kecemasan....melecur 
Berdasarkan pengalaman aku....


1 botol boleh bertahan sehingga 7-8 bulan jika penggunaan yg cukup kerap

Mmg sangat jimat!!
Dengan masalah ekonomi sekarang  kena cari sesuatu yang murah, jimat dan paling penting berkualiti dan selamat.



Selamat Bertani dan ber Basic H Shaklee



Mai pm eima utk maklumat lanjut...nak harga special mai pm cepat-cepat : 0129220376






8 comments:

Nieyl said...

Singgah pagi...
Selamat Bertani...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpela ada tanah cmtu..huhuhu.. umh yui pasu jela yg mampu...

aTieYusof Family said...

kat rumah kami adalah tanam daun bawang, serai, kunyit & daun sup..pegaga pun ado..hehe..jom2 bertani..

Kopiolimauice said...

hihi i likoeee yg beli pokok dh ada buah moga2 cepat la dpt tunai hasil nye kn...

azizah green line said...

ok la tu kak..ada tanah..leh la tanam apa2 sayur buat makan

LYAfrina said...

hihi..bagus2..berbakti pada tanah..

Lynn Damya said...

Salamm...wahhhh bestnyeee...bila lah aku nk start bercucuk tanam ni ek..lepas kahwin kang duk apartment takde tanah..haha hidroponik je lah, tanam toge je mampu~ hahah

Kira Sakura said...

mujurlah uols rumah bawak boleh jugak bercucuk tanam huuuu