Monday, April 13, 2015

PA Melatah Bila Bos Tersayang kena Kutuk

Orang takan kutuk kalau boss kamu tu mmg cerdik dari segi percakapan dan tingkah lakunya
berhujah biar bernas ....jangan tunjukan ketidakcerdikan diri sendiri tu 

 


sumber FB 

yang terbaru pasal Pelajar U masak sendiri elak GST 
kalau yang dok rumah sewa maybe sesuai jika yang dok Hostel tu kena gubal peraturan baru la kan 

ok ok ok aku bukan nk cerita pasal Pak Menteri di atas ni 
tapi PA die yang lebih sudu dari kuah 

bermula cam ni 
ade la hamba Allah ni share pasal gambar kat bawah ni  
seriously mmg aku tak kenai sape pak menteri ni 
salah aku juga sebenarnya tunjukan kebodohan aku di situ 

gambar yang di share 

tetiba ade orang sentap



aku tunjukan kebodohan aku ... kah kah 
aku naif orangnya 
aku tatau pun orang dok sentap & setuju ngan GST tu PA die 
kah kah kah

dah start hina mengata dan menghina aku 
waaaaahhhhh 

salah ke aku tak nak kenal pak menteri ni 
ade kepentingan terhadap aku ke 
bila melibatkan hal kerja dan  memerlukan info .... inshaa Allah Google boleh mebantu aku 
 
aku dah start tak mo panjang cerita 
malas la nak gado² aku kan dah matang dan emosi terkawal 
B complex Shaklee sangat bagus tau .....

ehhh tetiba ade nasi tambah plak 
orang lain dan calm down 
die plak dok tambah...wah wah wah 
big clap la batu api 



bila aku reply 
terus senyap sunyi whatapps group ni selama sehari 
kah kah kah 

tak yah dok sentap sangat la 
kalau orang tak kenal sape boss kite tu 
maybe pada pandangan kamu die tersangat glemer 
tapi hakikatnya disebaliknya

cheer !!

saje je nak share ngan korang 
alang-alang Pak Menteri tu mmg tgh hot sekarang ni 
kah kah kah 

ade  ahli group tu pm ai bgtau ayat ai terbaik .... lembut tapi menusuk .... kui kuik


jangan emosi...jangan melatah .....

6 comments:

Lynn Damya said...

Salam, hahahaha tetibaaaaaaa kannn ade org sentapp..hahaha..tp bongek juga si Dato' tu...kalau lah aku still study kat Uitm ni, dan dgr apa yg dia cakap tu, confirm aku panas gak mcm student lain~ fuhhhh~

syawalsimpsons said...

bukan main emo deme2 tu ye..hahahha...adoiii memacam la sekarang ni

Kira Sakura said...

kalau orang sekarang panggil dorg2 tu 'macai' hihihihihi. kadang kan pelik jugak benda yang tak betul pun sibuk nak sokong kata betul jugak ape hal ntah.

sory kira bukan dari parti mana2 tapi kalau benda tu salah tetap bangkang. klu betul sokong

ruziyatul mona Adzibi said...

Bangang.. i am malu u know! hmmm tak paham aku... menegakkan benang yang basah ke apa???

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

kalo aku pun tak kenal timbalan menteri kem. lain..hehehe..

sib baik ko pun tak sama emo..kan??

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eima,
ahkak yang sentap tu yang sediakan teks ucapan maslan kot :P
Eh3
masdan ka maslan ka maskan yer???:P
iols pun tak kenai gitew