Friday, May 22, 2015

Pisang Kembar


Selalunye jumpa telur kembar, bawang putih kembar dan bawang kembar

Tapi kali aku jumpa pisang kembar
Menarik betui
Ini pertama kali





Untung tau tau makan pisang ni
Bayar 1 dapat 2

Tapi aku tak makan pun
Aku cuma gigih amik gambar je 

Korang penah jumpa yg kembar-kembar ni??




17 comments:

Nieyl said...

Singgah pagi...
nieyl penah makan pisang kembar..
org tua² kata klu makan..mana tahu dapat anak kembar..hihihi... tapi bkn itu pun sbb nak makan..lepas tu nieyl penah makan buah zuriat kembar jugak :)

ADEEYA said...

Hihi, tak pernah jumpa lagi pisang kembar ni walaupun selalu makan pisang :,)

Allene typicalmommy said...

selalu jumpa.. selalu makan.. tp belum dapat kembar lg.

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eima,
pernah3
adala 2-3 kali cenggitu tau3

lieyalatif said...

penah2...pastu beriya2 mkn sebb nak anak kembar kononnyer kekeekekek..... tapi tu laa tingin gak anak kembar....tapi mane laa ade history kembar ni heheheehe

Kopiolimauice said...

penah gak jumpa tapi tak penah mkn la

Sidratul Muntaha said...

pisang hybrid ni
tak pun mutan
ehehhee

Mar Mansor said...

jarang dapat yang kembar-kembar ni..
orang tua-tua cakap kalau nak anak kembar, makanlah pisang kembar..hehe

Fai Nardir said...

pernah jumpa masa pregnantkan adam. tapi fai takut nak makan sebab takut baby "melekat"... suruh husband yg makan. hihi..

azizah green line said...

jarang2 dapat jumpa..kalau jumpa kan best! mane tahu dapat kembar..

SEINDAH SENYUMAN said...

singgah malam...
pernah nmpak dan makan...
org tua cakap kalau mkn yg kembar,nty dapat baby kembar hehehe...

εïзmummyHazaεïз said...

Selalu la makan klu jumpa dengan harapan dapat anak kembar =)

nusha fasha said...

Psg kmbr selalu jumpa..

Ahlam Miera Shafie said...

sy pulak selalu jgk jumpa pisang kembar nih.. tapi klu telur kembar xpernah lak... hehehee

singgah sini.. :)

aizamia3 said...

Dulu masa kecik2, mesti tak dapat makan yang kembar2 macam ni.. sebab dorang kata tak elok makan, tapi bila ai dah besar, eerrr.. elok je ai makan..
ok.. ai dah faham.. dulu kalau ai makan, nanti dorang tak dapat rasa, tu yang dikatakan tak elok utk budak2.. kehkehkeh..

LiYa HaNiF :: said...

tringinnya nak anak dapat anak kembar hehe

hainom OKje said...

Pisang kembar okje pernah jugak jumpa Eima....Nape tak makan? Manalah tau dapat anak kembar hihi....