Wednesday, June 24, 2015

Fenomena Roller Sneaker 2015

fenomena kasut beroda zaman kecik-kecik aku dah kembali lagi
dulu-dulu aku pun ada sepasang 

aku pun tak pasti mana budak berdua aku tu boleh tahu pasal kewujudan kasut beroda atau lebih dikenali sebagai Roller Sneaker ni 

hari-hari berbunyi nak 
ok nanti mama belikan berjanji kosong sebenarnya 
sebab aku pun tak sure kat mana yang ada jual 
kebetulan buka blog & FB Mrs.K si dealer ephyra putrajaya tu 
rupanya hubby die Mr.K ade jual roller sneaker ni 

tunjuk kat fahim dulu 
si Fahim setuju aku order satu dengan Mr. K 
dan Alisha punya aku beli di BATA Alamanda jenama bubblegummers harga RM85.00 
dan Fahim punya dengan Mr. K 
boleh tengok jenis dan corak di blog Mrs. K 
harga dijamin lebih rendah 



kemain suka dua beradik ni dapat kasut pra raya ... 

tapi nk kena praktis lagi budak2 ni pakai roller sneaker 
sbb tak pandai imbang badan lagi ....
sangat comel dan kelakar tengok diorg bila tengah nk meluncur ....





14 comments:

Nieyl said...

Singgah sini...
amboi...best ye dapat kasut raya :)

aTieYusof Family said...

hihihi..anak sy yg baru 5 thun tu pun dok berbunyi minta beli kasut roda... suka depa pkai.

Cho Zila said...

anak akak si azaliapun dah dapat satu..
masa nak beli cam nak main hari2 tapi dah beli ada2jer alasannyer.. geram pulak...

Suziey Ahmad said...

huhuhu daku xreti main roller blade dari dulu kini dan selamanya..hahhaha

::NureeN:: said...

hhmmmmm menarik...

syawalsimpsons said...

nampak sweet je budak berdua ni

Daddy Ziyyad said...

Ooo..kat Bata Bubblegummers ada jual ya?
saya pun tgh carikan utk anak saya

ch@ said...

Comel sedondon dak berdua tu, Alisha ladies la, cantik.
Trio aku pakai ni, lagi tidak terkejarlah aku mek. pakai sliper pun speed kemain lajunya.

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

tqqqqq ♥

Chekgu Azrine said...

teringin nak beli kat budak2 ni tapi takkot takdan nak main sebab malas nak bawak depa p main...hahahhaa

wahida said...

aku pun sama mcm chekgu azrine...haha...
sbb mama dorang malas nak bawak anak2 pi main, so, malas jugak la nak membeli kasut gini..haha...

Kira Sakura said...

lepas ni kalau dorang letih berjalan kita boleh heret je. dah kasut beroda hihihihi.

tapi mcm syokkkkk je haaa. beroda laju2 takyah menapak lagi ekekekeke

Lynn Damya said...

Salam, wahh tu dia dh dpt kasut pra-raya ek..comel betul!

nur anis said...

amboii.. kemain...