Friday, June 26, 2015

Shopping Raya di Lazada 2015


Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015  dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti. 

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 :
Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada!  

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 : 



bila tengok hadiah yang ditawarkan aku terus rasa nak try la ....
syok gile kalau dapat Gopro 4 ...tak dapat GoPro 4 dapat duit raya pun best ....

aku memang suka contest ...suka mencuba nasib ...mana tau berjaya ...melaram sakan .... 


website LAZADA ni memang aku selalu usha ...syok tengok macam barang dalam tu paling besh barangan elektrik dan baju-baju ...cun cun ....
ni salah satu baju yang aku suka sangat-sangat .... boleh tambah koleksi baju raya aku ...melaram sakan time berkunjung ke rumah sanak saudara 







hari minggu yang lepas sedang syok dok vacuum rumah tetiba je bau hangit rupanya Vacuum aku yang dah berkhidmat selama 5 tahun dah rosak ...so aku memang tengah dok sediakan bajet untuk beli vacuum baru .... buka kat Lazada.com.my terjumpa vacuum kuning yang comel ni ...... murah plak tu ..... 




budak berdua kat rumah tu sangat behave sesangat sekarang ni .... Fahim pun tak tinggal lagi puasa .... Alisha pulak sangat-sangat memberi kerjasama time mama memasak untuk berbuka dan berbuka puasa dengan aman dan budak susah makan tu skrg ni sangat selera makan time sama-sama berbuka puasa ...macam die pulak yang puasa ....
so aku nak reward budak ni .....satu untuk fahim satu untuk alisha...








hadiah yang ditawarkan sangat-sangat memberansangkan 


Tempat Pertama  : Gopro 4
Tempat Kedua      : Duit Raya Cash RM150
Tempat Ketiga      : Duit Raya Cash RM100
3 x Duit Raya Cash RM50
aku klu dapat GoPro 4 ni ... memang penuh wall dan IG ngan gambar selfie aku ...kuikuikui

teruja tak ..... kalau korang nk try nasib boleh try di sini  RIANG RAYA LAZADA 2015.. click link Riang Ria Lazada 2015.......
wish me luck !!



2 comments:

Suria Lekatlekit said...

Moga ada rezeki nanti.. Insya Allah. mana tau kan.. yang penting cuba

Lynn Damya said...

Salam, wahhh ni peraduan ek? nak try jugak lah..hahah..all the best kak!